شورای هماهنگی اصلاحات با “عارف” دیدار کرد/تقدیر از مواضع اخلاق‌مدارانه وی

۲۶خردادماه،

عضو شورای هماهنگی اصلاحات با اشاره به دیدار با “عارف” گفت: در این دیدار اعضای شورای هماهنگی اصلاحات از مواضع اخلاق‌مدارانه عارف تقدیر و تشکر کردند.

“ژاله فرامرزیان” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با بیان اینکه اعضای شورای هماهنگی اصلاحات  هفته قبل با “محمدرضا عارف” دیدار و گفتگو کردند، اظهار داشت: در این دیدار که همه اعضای شورای هماهنگی اصلاحات حضور داشتند از مواضع اخلاق‌مدارانه وی تقدیر و تشکر شد.

عضو شورای هماهنگی اصلاحات ادامه داد: با توجه به اینکه مدتی بود که اخلاق از حوزه سیاسی کشور کنار رفته بود اقدام اخلاق‌مدارانه عارف سبب شد تا بازهم ضرورت رعایت اخلاق در عرصه سیاسی جلوه پیدا کند.

وی تصریح کرد: عارف در صحنه انتخابات تنها کاندیدای اصلاح‌طلبان بود و اصلاح‌طلبان نشان دادند که حل مشکلات مردم برایشان بسیار اهمیت دارد.

رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات گفت: عارف در این دیدار اعلام کرد که با خود عهد کرده بود به تصمیم اجماع اصلاح‌طلبان پایبند باشد که بعد از حمایت  از حجت‌الاسلام روحانی از عرصه کناره‌گیری کرد.

فرامرزیان خاطر نشان کرد: عارف در این دیدار گفت که در هر شرایطی آمادگی خدمت به کشور و مردم را دارد و همواره سعی کرده آنچه که به نفع انقلاب و مردم است را به سایر موارد اولویت بدهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.