شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

به گزارش ایرنا، در این قطعنامه که روز جمعه در جمع راهپیمایان بیرجند در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) قرائت شد، آمده است: درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از بیداری اسلامی، یکبار دیگر آنان را بر آن داشت با سخفیف ترین روش های ممکن، کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند.

در ادامه قطعنامه آمده است: ساخت و انشار فلیم امریکایی اهانت آمیز به ساخت مقدس پیامبر اکرم (ص) اقدامی نفرت انگیز، تصمیمی شیطانی و جسارتی دیگر از جانب صهیونیسیم جهانی در سایه حمایت نظام سرمایه داری جبهه استکباری است.

این قطعنامه می افزاید: بدون شک توطئه استکباری که برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی و نیز در راستای پروژه اسلام هراسی طراحی و اجرا شده و هر از چندگاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل صورت می پذیرد نشانه ای از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است.

در یکی از بندهای این قطعنامه آمده است: اهانت به پیامبران و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب عملی است که هیچ مکتب و مرامی آن را نمی پذیرد لذا کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم (ص) می زنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند بلکه از شیطان پیروی می کنند.

در این قطعنامه راهپیمایان از رئیس جمهور آمریکا که در سخنانش مدعی احترام به دین مقدس اسلام بود می خواهند که سریعا از جهان اسلام و ملت های مسلمان عذرخواهی کند و عاملان این جنایت شنیع را مجازات نماید.۶۶۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.