شیرینی:چک پرسپولیس برگشت نخورده است

 سعید شیرینی درباره برگشت خوردن چک باشگاه پرسپولیس توسط مس کرمان اظهار داشت: این خبر متاسفانه درست نیست. همه می‌دانند ما با پوریا سیف‌ پناهی قراردادی ۲ ساله امضا کردیم اما بنا بر دلایلی ایشان تصمیم گرفت به کرمان برود. او در اظهاراتش گفته که با رویانیان صحبت کرده اما این موضوع درست نیست و در آخرین مرحله سیف پناهی با من صحبت کرد.

 وی افزود: پس از اینکه این بازیکن با ما قرار داد داخلی منعقد کرد به مس کرمان پیوست و ما هم قبلا چکی بابت پولادی به مسی‌ها داده بودیم. سپس تصمیم گرفته شده موضوع سیف پناهی با توجه به اینکه با ما قرارداد داخلی داشت با موضوع پولادی حل شود و پولی در این باره رد و بدل نگردد.

 شیرینی ادامه داد: به همین دلیل ما جلوی چک خود که به کرمانی‌ها داده بودیم را گرفتیم و حساب را مسدود کردیم. امروز هم یک برگه از کپی قرار داد داخلی سیف پناهی را برای کرمانی‌های ارسال کردیم. چک ما به هیچ عنوان برگشت نخورده و این کار توسط خود باشگاه انجام شده است تا انشاالله در آینده نزدیک در نشستی مشکل را حل کنیم که نه ما ضرر کنیم و نه باشگاه مس.

 شیرینی در خصوص گرفتن اسپانسر ۹ میلیاردی توسط باشگاه استقلال نیز گفت: خدا را شکر می‌کنیم که با ورود رویانیان به فوتبال تغییراتی زیاد در عرصه اقتصادی باشگاه‌ها انجام شد و استقلال هم به دنبال اسپانسر ۹ میلیاردی رفت. جای خوشحالی دارد و باید به رویانیان خسته نباشید گفت که این کار را در باشگاه‌ها باب کرد. ما برای همه آرزوی موفقیت می‌کنیم و سیاست‌های باشگاه خود را با قدرت مخصوصا از نظر اقتصادی رو به جلو حرکت می‌دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.