شیوه نامه نهایی مدارس قرآنی صادر شد

جام جم آنلاین: مدیر کل قرآن ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از صدور شیوه نامه نهایی مدارس قرآنی سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد بنیادی افزود: پس از گزارشهای دریافتی از معاونان پرورشی و مدیران مدارس کشور ، این شیوه نامه با حضور اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

وی گفت: در این نشست شیوه نامه مدارس قرآنی ،  اجرا ، محتوای آموزشی ، منابع نیروی انسانی، اعتبارات ، کلاسهای ضمن خدمت ، انتظارات و اسناد فرادستی مدارس مورد  بحث و بررسی قرار گرفت .

مدیر کل  قرآن  ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: این شیوه نامه پس از مستند سازی تا ۱۵ مهر ماه به مدارس و ادارات  کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ می شود.

بنیادی با ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات وزارت آموزش و پرورش در توسعه و بسط فعالیت های قرآنی در مدارس کشور ، خاطر نشان کرد: فعالیت های قرآنی دو سال اخیر مدارس کاملا مشهود و قابل رویت است  و در این راستا طرح های مهم و اساسی بسیاری در نشر و گسترش فرهنگ قرآنی در سراسر کشور پیش بینی شده است که به مرحله اجرا در خواهد آمد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.