شکار دوست به‌ جای حیوان‌ وحشی!

۱۹م دیماه ،

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از مرگ یک شکارچی در پی اصابت گلوله خبرداد.

ممتازنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از مرگ یک شکارچی در پی اصابت گلوله خبرداد.

سرهنگ رحیم شعبانی در این‌باره گفت: در پی انتقال فردی که مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای اسلحه شکاری قرار گرفته بود به بیمارستان، ماموران انتظامی در محل حاضر و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مصدوم از ناحیه سینه، شکم، گلو و ران پا مورد آسیب‌دیدگی قرار گرفته بود، گفت: در تحقیقات ماموران انتظامی از مصدوم که وضعیت وخیمی داشت، وی مدعی شد که حین شکار در مرداب و پیاده‌شدن از قایق به دلیل سهل‌انگاری در نحوه حمل سلاح، تیر از اسلحه شلیک شده و گلوله به وی اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی انزلی با بیان اینکه مصدوم به سبب شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد گفت: با توجه به اظهارات مشکوک قربانی ماموران تحقیقات خود برای روشن شدن موضوع را آغاز کردند.شعبانی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان، نادرست بودن اظهارات متوفی را اثبات کرد، گفت: نتایج تحقیقات نیز حاکی از این بود که گلوله از فاصله حدود ۳۰ متری به وی اصابت کرده بود که همین موضوع سبب ابطال اظهارات جانباخته شد.

شعبانی افزود: اکیپ‌های عملیاتی در مسیر تحقیقات تکمیلی خود به دوست قربانی که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود مشکوک شده و با دستگیری وی به راز تکذیب اظهارات این شکارچی قبل از مرگش پی بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه این متهم در تحقیقات پلیسی به غیرعمدی بودن عمل خود و با تصور این که دوستش در تاریکی جنگل حیوان‌وحشی است، او را مورد شکار خود قرار داده است، اعتراف کرد، گفت: متهم با تشکیل پرونده و اسلحه مکشوفه به مقام‌قضایی معرفی و به اتهام قتل غیرعمد راهی زندان شد.

خبرگزاری ایسنا

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.