شکار پهپاد آمریکایی پیام امنیت و آرامش مرزهای کشور است

۱۹م آذر ،

نامه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در تقدیر از سپاه پاسداران

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات اخیر این نهاد تقدیر کرد.

 به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای از اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه تعالی اسلام  و حکومت مستضعفان تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل نامه بدین شرح است:

“من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست” امام خمینی(ره)

از: جنبش عدالتخواه دانشجویی

به: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی

سلام علیکم

در این روزهای پر تلاش و تنش دو اتفاق بزرگ، جان تازه‌ای به اسلام عزیز و مستضعفان جهان داده است. اولین آن پیروزی لشکر اسلام در نبرد با صهیونیست‌های غاصب، طی جنگ هشت روزه غزه بود؛ که تلاش‌های سپاه پاسدان انقلاب اسلامی برای مسلح کردن و تجهیز هسته‌های مقاومت اسلامی، نقش ویژه‌ای در این پیروزری بزرگ داشت.

دومین خبر، شکار دومین پهپاد جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار بود؛ که از سویی مسرت دوباره قلوب تمامی آزادگان جهان  را سبب گشت و از سوی دیگر پیام امنیت و آرامش مرزهای کشور را، توسط پاسداران کیان اسلام عزیز، به ملت بزرگ ایران رساند.

جنبش عدالتخواه دانشجویی، بر خود لازم می‌داند از سپاه پاسدان انقلاب اسلامی به‌ خاطر زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه‌ای که در راه تعالی اسلام  و حکومت مستضعفان به خرج می‌دهد تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای این عزیزان، آرزوی دعای خیر و توفیق روزافزون در سایه ولایت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) را دارد.

 والسلام علیکم و رحمه الله

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.