شکار ۱۵ شکارچی در ۷۲ساعت

دیده بان حقوق حیوانات: طی ۷۲ساعت گذشته ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست فارس تعدادی از متخلفین و متجاوزین به انفال و منابع ملی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس،در همین راستا مامورین گشت اجرایی محیط زیست در حوزه شهرستان های  شیراز،  داراب ،آباده،قیر کارزین ،فراشبند،فیروز آبادولامرد موفق به دستگیری ۱۵ متخلف شکارچی شدندکه با ۱۳    قبضه اسلحه ساچمه زنی مبادرت به شکار نموده بودند. از این متخلفان ۶۲ قطعه کبک وحشی زنده و لاشه ۳۸قطعه پرنده وحشی کشف و ضبط شد.
بنا به اظهارات مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس این متخلفین با تلاش نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست دستگیر و با تنظیم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند .
حسینعلی ابراهیمی گفت: محیطبانان پرتلاش استان و ماموران اجرایی گارد حفاظت محیط زیست  همواره بیدار بوده و در سنگر محیط زیست مشغول صیانت از انفال الهی هستند   لذا با هوشیاری کامل تمامی مناطق تحت حفاظت و عرصه های محیط زیست را تحت نظر جدی و آگاهانه داشته و بشدت با متخلفان و شکارچیان برخورد می نمایند.
وی از مردم متدین و با فرهنگ استان درخواست نمودند تا در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید مراتب را به واحدهای محیط زیست در شهرستانهای استان و یا با شماره تلفن ۹۰- ۲۳۱۷۷۸۹  تماس بگیرند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.