شکایت احمدی‌نژاد از حسن روحانی!

پورتال خبری واکنش: روزنامه آرمان نوشت: سه عضو دولت یازدهم که گفته شد از آنها شکایت می‌شود {جهانگیری، اشرفی اصفهانی و پورمحمدی} از این شکایات استقبال و بر صحت اظهارات خود تاکید کردند چرا که رئیس‌جمهور پیش از آنها به بیان این موضوعات پرداخته بود. اما چرا اگر دولتی‌های قبلی این موارد را خلاف واقع و سیاه‌نمایی می‌دانند از رئیس‌جمهور یازدهم شکایت نکردند؟

صدا در این راستا نوشته است: «احمدی‌نژاد درصدد بود از حسن روحانی شکایت کند اما شکایت از رئیس‌جمهور به سادگی به نتیجه نمی‌رسد.» پس می‌توان نتیجه گرفت احمدی‌نژادی‌ها درصدد بودند گام اول را بسیار سنگین بردارند اما کمی که به این موضوع فکر کردند و گذشته را به یاد آوردند که چه کسانی قصد شکایت از احمدی‌نژاد را داشتند و به دلیل روال آن منصرف شدند، این‌بار مسیر دیگری را انتخاب کرده و برای نشان دادن نارضایتی خود از افشاگری‌های دولت یازدهم سخن از شکایت از معاون اول این دولت زدند.

پس از مشخص‌تر شدن اقدامات دولت قبل و بازداشت بقایی زنگ خطر به صدا درآمد و شکایت از یاران روحانی می‌توانست از دو ناحیه برای آنها سودمند باشد. یکی اینکه شاید این تصور را داشتند با شکایت از معاون اول رئیس‌جمهور این پیام را به سایر دولتمردان کنونی می‌‌دهند که در اظهاراتشان نسبت به عملکرد دولت قبل جانب احتیاط را رعایت کنند و دیگر اینکه اذهان برای مدتی درگیر شکایت از دولتی‌ها خواهد شد و بررسی پرونده برخی دولتمردان قبلی و نزدیکان آنها به صورت موقت از مرکز توجه افکار عمومی دور خواهد شد. به هر حال به نظر می‌رسد تیر شکایت از رئیس‌جمهور به سنگ خورده و حالا نوبت دولتمردان دیگر است.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    من برام خیلی سواله که چرا احمدی نژاد رو دادگاه نمیخواد ازش سوال و جواب کنه که یه ملت و یه کشور رو تا پرتگاه کشوند بازم پشیمون نشده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.