شکایت یک زن از جانی دپ به اتهام ،انجام اعمال تبعیض آمیز !

شکایت یک زن از جانی دپ به اتهام ،انجام اعمال تبعیض آمیز !

جانی دپ

ممتازنیوز :یک زن از جانی دپ شکایت کرد و ادعا کرد که یکی از بادی گاردهای این بازیگر او را از صندلیش بلند کرده است و به او آسیب رسانده است .

ماه دسامبر سال گذشته ، این ستاره مشهور سینما در یک کنسرت پاپ که در هالیوود پالادیوم در شهر لس آنجلس برگزار شد ، شرکت کرد و یکی از تماشاگران حاضر در این کنسرت با نام ” جین دو” روز گذشته از او رسما” شکایت کرد. این زن ادعا می کند که وقتی قصد داشت به جایگاه خود واقع در بخش “وی آی پی” باز گردد ، جانی دپ به بادی گاردهای خود دستور داده است که مچ دست او را بگیرند و با او گلاویز شوند و او را روی زمین بیندازند.

بنا به گزارش ای نیوز ، این زن درفرم شکایت خود ادعا کرده است که شدت زمین خوردن او آنقدر زیاد بوده است که باعث شده لباسهایش نامرتب شود و کفشش از پایش در بیاید.

این زن ناشناس همچنین ادعا می کند که وقتی این حادثه رخ داد ، جانی و یکی از بادی گاردهایش در حالیکه نشسته بودند ، او را نگاه می کردند و با هم حرف می زدند. بنا بر ادعای این زن ، جانی دپ مستقیما” بادی گاردهایش را نظارت و مدیریت می کرد و به آنها می گفت چه کاری باید انجام دهند.”

این زن که در شکایت خود مدعی شده که از لحاظ روحی آسیب دیده است و احساس می کند که به او ظلم شده و شدیدا” تحقیر شده است .

بر اساس این شکایت جانی دپ ۴۸ ساله و هالیوود پالادیوم به سهل انگاری ، تجاوز ، ضرب و جرح و انجام اعمال تبعیض آمیز در یک مکان عمومی و همگانی ، متهم شدند.

 

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود   |   تعداد بازدید: ۱۰۳ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جانی دپ, زندگی جانی دپ

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.