شکست سنگین بارسا در شب درخشش رونالدو/ وداع تلخ در نیوکمپ

۰۹م اسفند ،

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در نیوکمپ شکست سنگینی مقابل رقیب دیرینه خود رئال مادرید متحمل شد و از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

به گزارش ممتازنیوز، در دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری تیم فوتبال بارسلونا در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۳ بر یک مغلوب رئال مادرید شد و از صعود به فینال بازماند تا نگرانی هواداران این تیم از آینده کاتالان ها بیشتر شود. نمودار و نتایج کامل جام حذفی اسپانیا ( Copa del rey ) را در اینجا ببینید.
در این دیدار رئال مادرید با ترکیب دیه گو لوپز، سرخیو راموس، فابیو کوئنترائو، آروالو آربلوآ، رافائل واران، سامی خدیرا، ژابی آلونسو، مسوت اوزیل، کریستیانو رونالدو، گونزالو هیگواین و آنخل دی ماریا به میدان آمد.

در طرف دیگر میدان بارسلونا با پینتو، کارلس پویول، دنی آلوس، جوردی آلبا، جرارد پیکه، ژاوی، سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، لیونل مسی، پدرو و سسک فابرگاس به میدان آمدند.

 نیمه اول بازی با حملات بارسلونا آغاز شد ولی رئال مادرید که در بازی رفت یک بر یک در خانه خود متوقف شده بود و به امید گلزنی در نیوکمپ گام به میدان گذاشته بود در دقیقه ۱۳  بازی توسط کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی به گل رسید.
در نیمه اول بارسلونا می‌توانست توسط لیونل مسی در دقیقه ۳۸ به گل تساوی برسد که ضربه ایستگاهی این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار تیرک عمودی دروازه به خارج رفت.

در حالی که تصور می‌شد بارسا در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش بیشتری کند این رونالدو بود که برای دومین بار در دقیقه ۵۷ توپ را به تور دروازه بارسلونا چسباند تا قبل از اینکه خوشحالی معروفش برای دعوت هواداران میزبان به سکوت را انجام دهد، ورزشگاه نیوکمپ غرق سکوت شده باشد؛ در حالی که به نظر می‌رسید مدافع رئال برای فرار از خطر زیر توپ زده، دی ماریا توپ را گرفت و با یک فرار انفجاری و کنار زدن پویول، توپ را به سمت دروازه زد و با برخورد به دروازه بان بارسا توپ به رونالدو رسید و او هم با خونسردی گل دوم را به ثمر رساند.

 در دقیقه ۶۸ بازی نیز رافائل واران مدافع فرانسوی رئال که در دیدار رفت نیز ستاره تیمش بود سومین گل شاگردان ژوزه مورینیو را روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر به ثمر رساند تا آب سردی باشد بر پیکر تیم بارسلونا و هواداران این تیم.

در اواخر بازی و در دقیقه ۸۹ آلبا مدافع ملی پوش بارسا یکی از گل ها را جبران کرد اما دیگر زمانی برای بازگشت به بازی برای بارسا باقی نمانده بود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پس از شکست هفته قبل در خانه میلان دومین شکست سنگین آبی و اناری ها رقم بخورد. این دو تیم شنبه آینده هم در دور برگشت لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

 رئال مادرید در فینال با برنده دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و سویا ملاقات خواهد کرد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.