شکل‌گیری احزاب قوی نیازمند خروجی مثبت است/ احزاب در رفت و برگشت قانونی معقول می‌شوند

اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه احزاب با داشتن خروجی مثبت قوی می‌شوند، گفت: تشکل‌ها در رفت و برگشت قانونی به یک فرآیند حمایتی معقول می‌رسند.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش احزاب و شکل‌گیری احزابی قوی در راستای کمک به دولت، اظهار داشت: اگر حزبی با هدف غایی کمک به دولت شکل بگیرد، پا نگرفته و فقط تا زمانی که دولت قدرت را به دست گرفته عمر می‌کند.

وی با بیان اینکه احزاب باید با اعتقاد به کار تشکیلاتی در نظام سیاسی شکل بگیرند، ادامه داد: احزاب قوی منافع کلانی برای کشور دارند که در نهایت دولت در این زمینه سود می‌برد؛ احزاب برای کمک به دولت با فعالیت تشکیلاتی، تلاش نیروهای توانمند خود را در راستای نقد منصفانه سیاست و عملکرد دولت به کار برند.

کوهکن با بیان اینکه کارگزاران احزاب باید اشخاصی قابل اعتماد و مقبول باشد، تصریح کرد: احزاب و تشکل‌ها باید بیانیه، کانون، حوزه و فعالیت قانونی در شهرستان‌ها داشته باشند، چرا که احزاب در رفت و برگشت حوزوی و قانونی میان شهرستان و مرکز کشور به یک فرآیند حمایتی معقول و منطقی می‌رسند.

مسئول سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری، توانمندی و فعالیت احزاب در جهت خروجی مثبت تشکل‌ها را از عوامل تشکیل حزب قوی دانست و افزود: قوانین کشور اجازه تشکیل حزب را برای فعالان کشور فراهم کرده است، همچنان که احزاب به‌وسیله اشخاص و نه حاکمیت و دولت، شکل می‌گیرند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.