شکنجه​گران برای پنجمین بار می​آیند

ایبنا نوشت: این اثر با اسناد و تصاویر اطلاعات جامعی از شکنجه گران معروف رژیم پهلوی مانند بهمن نادری پور معروف به تهرانی، فریدون توانگری معروف به آرش، فرج‌الله صیفی کمانگیر معروف به کمالی و جعفرقلی صدر، نخستین رییس زندان کمیته مشترک ساواک ارایه می‌دهد.

حسن قاسم‌پور، نویسنده کتاب «شکنجه‌گران می‌گویند» در پاسخ به این سوال که آیا این کتاب در نمایشگاه بیست‌وپنجم همچنان پرمخاطب خواهد بود، توضیح داد: امسال کتاب‌های دیگری هم مانند «سپیده سحر» و «ساواک شاگرد موساد» به نمایشگاه بیست‌وپنجم می‌رسند که به نظر من کتاب‌های پر مخاطبی خواهند بود. زیرا کتاب «سپیده سحر» شامل مجموعه اشعاری است که در دوران انقلاب توسط زندانیان سیاسی و مردم خوانده می‌شدند و کتاب «ساواک، شاگرد موساد» با اسناد نشان می‌دهد که ساواک از آموزش‌های مستقیم موساد استفاده کرده است.

وی درباره کتاب «شکنجه‌گران می‌گویند» گفت: این کتاب سیستم‌های اطلاعاتی را در رژیم پهلوی بررسی می‌کند که به چه صورت زیر نظر آموزش‌های اشغالگران قدس و آمریکا بوده اند. همچنین در این کتاب مطرح شده است که چگونه عوامل انگلیس نحوه ساخت زندان را برای جرایم سخت آموزش می‌داده اند. در این کتاب تاریخچه کمیته مشترک و ضدخرابکاری ساواک، چارت تشکیلاتی و زمینه پیدایش آن و نحوه دستگیری مبارزان و پرونده سازی برای آن‌ها نیز بیان شده اند. بخش ویژه کتاب نیز به شکنجه‌گران رژیم پهلوی و اعترافات آن‌ها اختصاص دارد.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب(در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.