شکیرا یک پسر به دنیا آورد

۳۰م دیماه ،

ممتازنیوز:  شکیرا امروز آهنگ شادی می خواند!

طبق پایگاه اینترنتی شخصی شکیرا، این خواننده کلمبیایی و فوتبالیست معروف جرارد پیکه سه شنبه شب ساعت ۹:۳۶، صاحب یک پسر شدند.

به گزارش برترین ها، آنها اعلام کردند: «خوشحالیم که تولد میلان، پسر شکیرا مبارک و جرارد پیکه، در ساعت ۹:۳۶ شب سه شنبه، ۲۲ ژانویه در بارسلونای اسپانیا را اعلام کنیم.

 میلان در زبان اسلاوی به معنای عزیز، دوست داشتنی و متین، در زبان روم باستان به معنای مشتاق و ساعی و در زبان سانسکریت به معنای اتحاد و یکپارچگی است.»

او با آنکه هنوز چند ساعت سن بیشتر ندارد و فقط ۲۹۰۰ گرم است، ولی به نظر می رسد که این مرد کوچک پا جای پای پدرش بگذارد… یا حداقل والدینش امیدوارند که اینطور شود: «میلان کوچک، درست مثل پدرش از همان آغاز تولد، عضو اف سی بارسلونا شد.»

به گزارش برترین ها، شکیرا روز سه شنبه در توئیتر خود که بیش از ۱۹ میلیون طرفدار دارد به طرفدارانش گفته بود که شادی او در راه است و نوشته بود: «از همه شما می خواهم که مرا با دعاهای خود در این روز مهم زندگی ام همراهی کنید. شکیرا»

همین هفته پیش، شکیرای ۳۵ ساله و جرارد پیکه ۲۵ ساله اعلام کردند که قرار است مراسم مجازی جمع آوری هدیه برای حمایت از یونیسف برگزار کنند و وقتی گفتند که به زودی صاحب فرزند می شوند، دقیقاً زمان آن را مشخص نکردند.

 این زوج ظاهراً برای تولد فرزندشان برنامه ریزی کرده بودند تا پیکه بتواند برای زایمان شکیرا خودش را برساند.

به نظر می رسد که همه چیز طبق برنامه پیش رفت! 

 منبع: برترین ها


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.