شیطنت های آرمیتا در یک جشنواره

وقتی نوبت به رونمایی از نماد مجمع فعالان سایبری ایثارو شهادت رسید علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: تا آرمیتا نیاید رونمایی نمی کنم. آن موقع آرمیتا در جمع خبرنگاران در حال مصاحبه بود و مادرش دستش را گرفت و گفت: آقای لاریجانی با شما کار دارد.آرمیتا روی سن قرار گرفت و همراه با لاریجانی نماد را رونمایی کردند.آرمیتا دخترک شیطون جشنواره حواس گروههای امنیتی و محافظان مسئولان را هم پرت کرده بود و دائما در بی سیم گفته می شد آقای فلانی حواست به کارت باشد!

مهر: در اختتامیه نخستین جشنواره فعالان سایبری، آرمیتا رضایی نژاد گوی و میدان را از چهره های سیاسی گرفت و ستاره مجلس شد.
 
شب گذشته در نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت جدای از مهمانان و چهره های سیاسی مانند علی لاریجانی رئیس مجلس، حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه، سردار میر فیصل باقرزاده و لاله افتخاری مهمان ویژه ای هم حضور داشت که فضای سالن را پر از شور و نشاط کرده بود.این مهمان کسی نبود جز آرمیتا دختر خردسال شهید رضایی نژاد که همراه با مادرش برای قدردانی از فعالان سایبری ایثار و شهادت دعوت شده بودند.مجری در میان برنامه از آرمیتا خواست تا روی سن قرار بگیرد و آرمیتا لی لی کنان روی سن رفت. نکته جالب این بود که آرمیتا اصلا خجالت نمی کشید و خیلی محکم میکروفن را گرفت و برای حاضران صحبت کرد.
 
وقتی نوبت به رونمایی از نماد مجمع فعالان سایبری ایثارو شهادت رسید علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: تا آرمیتا نیاید رونمایی نمی کنم. آن موقع آرمیتا در جمع خبرنگاران در حال مصاحبه بود و مادرش دستش را گرفت و گفت: آقای لاریجانی با شما کار دارد.آرمیتا روی سن قرار گرفت و همراه با لاریجانی نماد را رونمایی کردند.آرمیتا دخترک شیطون جشنواره حواس گروههای امنیتی و محافظان مسئولان را هم پرت کرده بود و دائما در بی سیم گفته می شد آقای فلانی حواست به کارت باشد! عکسهای یادگاری با آرمیتا در حاشیه برنامه آنقدر زیاد بود که همه در صف ایستاده بودند.حضور آرمیتا به همین جا ختم نمی شد چون این آرمیتا بود که تندیس برگزیدگان را اهدا می کرد. بازیهای کودکانه آرمیتا رضایی نژاد در سالن و روی سن نظر تمامی حاضران را به خود جلب کرده بود.
 
مادر آرمیتا گفت: پدر شهیدش عاشق موهای بلند آرمیتا بود و مقام معظم رهبری هم دست نوازش به موهای بلند دخترم کشیدند.خلاصه به قول مجری برنامه موهای آرمیتا داستان و روایتی دارد.البته این جشنوار حاشیه هایی هم به دنبال داشت.اینکه علی لاریجانی از ارائه سخنرانی خودداری کرد و خبرنگاران سیاسی دست خالی سالن را ترک کردند.داوود براتی دبیر جشنواره هم با آمبولاس وارد سالن شد چون قبل از برگزاری برنامه فشار کارموجب شده بود کارش به بیمارستان بکشد.براتی در سخنرانی خود اعلام کرد که سازمانهای زیادی قول دادند کمک کنند ولی بعد زیر قولشان زدند که یکی از آنها استانداری تهران بود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.