شیعیان استانبول در تدارک برگزاری مراسم روز قدس

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، در فراخوان این انجمن که امروز چهارشنبه در پایگاه خبری زینبیه منتشرشد آمده است ، برای آزادی سرزمینهای اشغالی و قدس از چنگ رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس تظاهرات برگزار می کنیم.

این فراخوان با دعوت از مردم استانبول برای شرکت در این تظاهرات افزود: جمعه آینده در روز جهانی قدس پس از اقامه نماز جمعه در مسجد امام جعفر صادق(ع) دست به تظاهرات خواهیم زد.

قرار است اتوبوس هایی از جلو دیگر مساجد محله های شیعه نشین برای انتقال شیعیان استانبول به محل برگزاری تظاهرات به حرکت درآیند.

از سوی دیگر شماری از نهادهای اسلامگرای ترکیه آمادگی خود را برای شرکت در بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرهای آنکارا ، بورسا و استانبول اعلام کردند.

در فرا خوانهایی که از سوی پایگاههای اینترنتی ‘فجر’، ‘ انجمن قدس’ ، ‘دوستداران اهل بیت (ع) ‘ و ‘ انجمن حمایت از مظلومان’ منتشر شد، آمده است: یک بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد آزادی قدس را سر خواهیم داد.

آخرین جمعه ماه رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ‘امام خمینی روز جهانی قدس’ نامگذاری شده و این روز فرصتی است تا هر سال مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی ابراز و از ملت مظلوم فلسطین در برابر تجاوز و اشغالگری حمایت کنند.

خاورم ** ۲۰۱۰** ۲۳۰ **۱۴۴۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۸۳۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.