شیوه ای کاملا بی خطر برای برنزه کردن پوست

soratboronz شیوه ای کاملا بی خطر برای برنزه کردن پوست

برای مثال رنگ پوستتان را تغییر دهید. البته همانطور که میدانید عمل سولاریوم که برای برنزه کردن پوست انجام می شود, به طور کلی غیر قانونی و بسیار خطرناک است. به همین دلیل هم اگر وزارت بهداشت از وجود اماکنی که این کار را انجام می دهند مطلع شود, قطعا آنها را پلمپ می کند. نه اینکه فکر کنید ممنوع بودن سولاریوم فقط مختص ایران است. سازمان بهداشت جهانی از سال ۲۰۱۱ برنامه های ضدسولاریوم را در تمام دنیا شروع کرده و در بسیاری از کشورها این عمل ممنوع است و در بعضی دیگر نیز محدودیت های خاصی برای آن در نظر گرفته اند.

متخصصان هم می گویند با رایج شدن فرهنگ برنزه کردن در میان مردم, متاسفانه به صورت مکرر با مراجعانی مواجه هستند که از عوارض ناشی از آفتاب گرفتن مانند پیدایش لک و پیس, لک های نافرم و زشت در پوست بدن و شل شدن پوست رنج می برند, اما با این حال, اگر همچنان مایل هستید رنگ پوست خود را کمی تغییر دهید بهتر است از روشهایی استفاده کنید که خطرات سولاریوم و آفتاب گرفتن را ندارد و در عین حال می تواند شما را هم به خواسته تان برساند.

موادی-به اشکال مختلف لوسیون, کرم و اسپری- در بازار وجود دارند که به “اتوبرنز” معروف هستند.

ماده موثره این مواد, DHA است که در تماس با پوست, تغییر رنگ می دهد. این مواد, رنگ های مختلف پر رنگ و کم رنگ دارند و برای صورت و بدن قابل استفاده هستند. البته استفاده از آنها کمی تمرین می خواهد, اما به محض اینکه طرز استفاده را یاد بگیرید, به راحتی و بدون دردسر می توانید به مقصودتان برسید. ماندگاری رنگ این محصولات موقتی و معمولا یک هفته ای است اما در بسیاری موارد تشخیص اینکه آیا سولاریوم, صورت گرفته با از رنگ دهنده های موقتی استفاده شده, خیلی مشکل است.
تنها موردی که در ارتباط با این مواد باید به آن توجه داشته باشید, آن است که آنها هم مانند هرماده آرایشی دیگری ممکن است برای پوست حساسیت زا باشند. برای جلوگیری از بروز این حساسیت حتما پیش از استفاده کامل, مقداری از آن را روی قسمت کوچکی از پوستتان امتحان کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. همچنین به یاد داشته باشید این محصولات, کار ضد آفتاب ها را انجام نمی دهند و حتی در صورت استفاده از آنها هم نباید کرم های ضد آفتاب را فراموش کنید.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. rahmat1:

    اون کسی که میخواد پوستش را برنزه کنه واقعا مخش معیوبه سلامتی پوست تو روشن بودنشه نه توتیره وبرنزه بودن ان.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.