صابری و حسینی برای «شیاطین سرخ» به بغداد رفتند

سینماپرس- گروه سینما/ حسین صابری به همراه سید رحیم حسینی برای برآورد هزینه فیلم «شیاطین سرخ» هفته گذشته به بغداد سفر کردند.

صابری با بیان این خبر به خبرنگار سینماپرس گفت: قاسم قلی پور تهیه کننده اولیه فیلم بود اما به دلیل برخی مشکلاتی که برای وی به وجود آمده بود حدود چهار ماه پیش تهیه این فیلم از سوی فارابی به من سپرده شد و در سفر اخیر خود به بغداد هزینه های ساخت فیلم را برآورده کردیم و منتظر اعلام نظر فارابی برای شروع ساخت فیلم هستیم.

وی ادامه داد: فیلم «شیاطین سرخ» کاری مشترک میان بنیاد سینمایی فارابی ایران و وزارت فرهنگ بغداد است. این فیلم به دو زبان عربی و انگلیسی ساخته می شود و برای نمایش آن را به فارسی دوبله می کنیم.

صابری در مورد موضوع این فیلم توضیح داد: این فیلم داستان پسربچه ای عراقی را روایت می کند که دوست دارد به تیم منچستر بپیوندد و برای رسیدن به این هدف با انگلیسی های حاضر در بغداد دوست می شود. طرح این فیلمنامه متعلق به رحیم حسینی است و رضا مقصودی آن را نگاشته است.

وی خاطرنشان کرد: همه بازیگران فیلم عرب زبان و انگلیسی هستند و فیلمبرداری ۷۰ درصد از فیلم در شهر بغداد و مابقی در انگلستان انجام می شود.

بنابراین گزارش، درخواست پروانه ساخت «شیاطین سرخ» اواخر سال ۹۰ به اداره نظارت و ارزشیابی ارسال شده بود اما هنوز پروانه آن صادر نشده است. فیلم قبلی سیدرحیم حسینی «پیک نیک در میدان جنگ» بود.

انتهای پیام/ ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۳۸۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.