صادقیان: دایی گفت خودت را وارد این مسائل نکن/ همه ما تشنه رسیدن فردا هستیم!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان هافبک تهاجمی پرسپولیس با تذکر علی دایی مواجه شده تا دیگر در مورد محسن قهرمانی و اتفاقات بازی با سپاهان حرف نزند.

پیام صادقیان در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ در خصوص تذکر علی دایی می گوید: «این موضوع صحت دارد. دایی با من صحبت کرد و گفت که خودت را وارد این مسائل نکن، او تاکید کرد که خودش و باشگاه پرسپولیس پیگیر اتفاقات بازی با سپاهان است و از من خواست در مورد این موضوع صحبت نکنم. او سرمربی و بزرگتر من است و باید حرفش را گوش کنم.»

او در خصوص بازی با فجر سپاسی می گوید: «همه ما تسنه رسیدن فردا هستیم تا مقابل فجر بازی کنیم.در این بازی جدا از کسب سه امتیاز یک برد پرگل می خواهیم و از هواداران هم می خواهیم که به ورزشگاه بیایند.من نمی دانم فجر چه وضعیتی دارد و اصلا شرایط این تیم برای بازیکنان پرسپولیس مهم نیست. ما فقط از این بازی برد پرگل می خواهیم و برای بازی فردا لحظه شماری می کنیم.»

صادقیان در پاسخ به این سوال که قبول داری از دست دادن سه امتیاز در اصفهان ضربه بزرگی به پرسپولیس وارد کرد، تاکید می کند: «بازیکنی از ما اخراج شد که سبب ایجاد تغییرات بسیار در زمین به ویژه در خطوط جلو شد که این مساله شرایط را سخت‌تر کرد. آن بازی گذشت، هر چند تبعات آن تا روز آخر لیگ باقی می‌ماند. به هر حال ما دیگر به بازی‌های بعدی خودمان فکر می‌کنیم. قبل از این بسیار‌ها به ویژه دایی اخطار داده بود که باید مراقب باشیم چون هر قدر به صدر جدول نزدیک‌تر شویم مشکلات بیشتری برای ما به وجود می‌آورند و همه ما این مساله را در اصفهان تجربه کردیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.