صادقیان: در جریان پیشنهاد دورتموند و موناکو نیستم/ منصوریان می‌داند که خسته هستم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – دو روز پیش یکی از پایگاه اینترنتی‌های آلمانی از تمایل دو باشگاه دورتموند و موناکو برای زیرذره‌بین قرار دادن پیام صادقیان هافبک پرسپولیس خبر داد که البته او نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

صادقیان در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد شایعه پیشنهاد دورتموند و موناکو گفت: «من در جریان این پیشنهادها نیستم و اگر هم بحثی وجود دارد شاید مدیر برنامه‌هایم مطلع باشد. در حال حاضر فقط به این فکر می‌کنم که بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و در بازی‌های لیگ امسال قهرمان شویم. من با مدیر برنامه‌هایم در تماس هستم و اگر هم خبری باشد مطمئنا از طریق ایشان اعلام خواهد شد. من فعلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و هدفم قهرمانی با پرسپولیس است.»
صادقیان در خصوص حضورش در تیم امید و توافق علیرضا منصوریان و علی دایی افزود: «ما در نهایت به اردوی تیم امید آمدیم. به هر حال باشگاه سیاست‌های خودش را دارد و از طرفی تیم ملی را هم نمی‌توان نادیده گرفت. البته اکثر بازیکنان در بازی‌های فشرده لیگ حضور دارند و خسته می باشند که امیدوارم این موضوع در روند کار ما تاثیر منفی نگذارد و بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم.»
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در قسمت دیگری از حرف‌هایش افزود: «من واقعا خسته هستم و می‌بینید که بازی‌ها چقدر فشرده است. در بازی با ملوان هم در دقیقه ۷۰ تعویض شدم و آقای منصوریان هم می‌داند که خسته هستم. با این حال بحث تیم ملی مطرح است و ما باید مقابل کره جنوبی بازی خوبی را انجام دهیم. امیدوارم هیچ یک از بازیکنان مصدوم نشوند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.