صادق: فضای مجلس و رای اعتمادمثبت است

ایران > دولت– ممتازنیوز:
مشاور رئیس جمهور با مثبت خواندن فضای مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان به هر سه وزیر پیشنهادی رای مثبت بدهند.

محمدرضا صادق در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از فضای مجلس در خصوص بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی آ‌موزش و پرورش، علوم و تحقیقات و ورزش و جوانان گفت: فضای مجلس بسیار خوب است، نمایندگان سوالات خود را مطرح می‌کنند و اطلاعات لازم بین نمایندگان در مورد پرسش‌هایشان منعکس می‌شود.

وی گفت که خوشبین است که وزرای پیشنهادی امروز بعد از ظهر از مجلس رای اعتماد بگیرند و کارشان را دنبال کنند.

مشاور رئیس جمهور در مورد احتمال کسب رای اعتماد صالحی امیری، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با توجه به مباحث مطروحه از سوی بعضی نمایندگان دربارهٔ وی گفت: نمایندگان سوالات خود را مطرح می‌کنند و توضیحات لازم نیز داده می‌شود. بنده به طور کلی امیدوار و خوشبین هستم که هر سه وزیر از مجلس رای اعتماد بگیرند.

صادق همچنین در جمع خبرنگاران در مورد این که آیا دولت از مجلس تقاضا کرده است که جلسه علنی به صورت زنده از تلویزیون پخش نشود گفت: دولت تقاضایی نداشته برای آنکه جلسه رای اعتماد زنده پخش شود.

وی افزود: دیروز با مدیر شبکه ۶ و رئیس سازمان صدا و سیما صحبت کردم و گفتم ما تقاضا نداریم که جلسه رای اعتماد زنده پخش شود.

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا این صحبت بدان معناست که شما خواسته‌اید جلسه‌ی رای اعتماد به صورت زنده پخش نشود گفت: ما تقاضایی نداشتیم که جلسه رای اعتماد به صورت زنده پخش شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.