صانعی: ای کاش ۲۰۰۸ برنمی‌گشتم

۲۷ آبان ،

علی صانعی که در برنامه ورزشی حضور یافته بود در پاسخ به این سئوال که آیا وی بله قربان گوی فدراسیون بوده عنوان کرد: ما پیش از بازی‌ها درخواست دادیم تا با تیم‌های رده اول بازی کنیم. تیم در بازی‌های سنگین عیارش مشخص می‌شود. لازم است ۱۰ بازی کنیم تا آماده شویم، اما یک محدودیت‌هایی داریم.

وی ادامه داد: پرتغال خواستار بازی با ما شده اما درخواست داده اند تا ما به انجا مسافرت کنیم. ما هم به سبب مشکلاتی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما گذرنامه اروپایی نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: حسین شمس اعلام میکند که تیم ما جوان نشده اما باید بگویم که بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در ترکیب تیم اصلی قرار گرفته بودند. درست است که در قبل به تیم ملی دعوت شده اند اما این آمدن با آن امدن فرق میکند. در آن بازی‌ها نمی‌توانستند به میدان بروند، اما در این مسابقات در ترکیب اصلی بودند.

وی در باره حضور خسوس و مبلغ قراردادش تصریح کرد: به خاطر ناهماهنگی‌هایی که در مسابقات آسیایی داشتیم قرار شد در رختکن و پیش از بازی مسائل خود را هماهنگ کنیم. همچنین مقرر شد امیر فراشی فقط با من صحبت کند اما به هر حال هیجان مسابقه هست و هرکسی صحبتی می‌کند.

وی در مورد حق و حقوق خود یادآور شد: من به تیم ملی فوتسال نچسبیدم. در سال ۲۰۰۸ هنوز به جام جهانی نرفته بودیم که من به خاطر مشکلاتی از تیم رفتم. نه به خاطر پول بلکه مشکلاتی وجود داشت اما شمس دنبالم آمد و مرا بازگرداند که ای کاش این مسئله بوجود نمی‌آ‌مد.

وی افزود: استعفای من آماده است و میخواهم جلسه کمیته فنی برگزار شود زیرا وقتی استعفا دهم دیگر پاسخگویی فایده ای ندارد ما میرویم تا ببینیم مربیان دیگر چه کار می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به اعتراض تماشاگران درباره باخت خاطر نشان کرد: شکست در دلم نمی‌ماند بلکه رفتار تماشاگران و مصاحبه مسئولان فاجعه آمیز است. فاجعه این است که بعد از بازی تیم ملی به بازیکنان فحاشی می‌شود و گرنه باخت که همیشه وجود دارد و باخت فاجعه نیست.

وی درباره صحبت‌های عباس ترابیان مبنی بر اینکه چه کسی گل‌های شمسایی را شمرده یادآور شد: باید دنبال مرجع باشیم. هم اکنون فوتسال پلنت برترین‌ها را نوشته است. حرف ترابیان هم همین است و می‌گوید باید مرجعی وجود داشته باشد.

صانعی در پاسخ به این سئوال که آیا پس از جلسه کمیته فنی حاضر است در تیم بماند گفت: من چند سال پیش می‌خواستم بروم. شرایطی نیست که بخواهم بمانم. هم اکنون باید گروه جدیدی بیایند. چند سال دیگر دوباره به من می‌گویند بیایم و این بازی‌ها را انجام بدهم. هم‌اکنون می‌خواهم مربیان جدید بیایند تا ببینم چه می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد عدم دعوت وحید شمسایی خاطرنشان کرد: بازیکن باید یک قدم جلو بگذارد تا ما سه قدم جلو بیاییم. من به شمسایی گفتم تیم ندارد او پول را بهانه کرد. باید پاسخگوی بازیکنان باشم. همه گفتند با نظری مشکل داریم اما من به مصطفی گفتم من با تو مشکلی ندارم و او را به تیم دعوت کردم و در این دوره مصطفی واقعا بی حاشیه بود.

وی در پایان تصریح کرد: باید انتقادهای منصفانه بکنیم. همه چیز را زیر پا نگذاریم. رفتارهای ما پس از شکست فاجعه است نه خود شکست. وقتی این فیلم‌ها را می‌بینیم بسیار تاسف می‌خورم که چرا باید این اتفاق بیافتد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.