صبح شنبه؛ رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله خوشوقت نماز اقامه می کنند/ بیانات آیت الله خامنه ای در جمع بستگان و علاقه‌مندان آیت‌الله خوشوقت

۰۳م اسفند ،

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در اطلاعیه ای اعلام کرد: رهبر انقلاب صبح روز شنبه در دانشگاه تهران بر پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت اقامه نماز خواهند کرد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، پیکر آیت الله خوشوقت نیمه شب امشب (بامداد جمعه) به کشور انتقال داده می گردد.

بیانات مقام معظم رهبری در جمع بستگان و علاقه‌مندان آیت‌الله خوشوقت

رهبرانقلاب چهارشنبه‌شب با حضور در بیت مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیز‌الله خوشوقت رضوان‌الله علیه، با بازماندگان آن مرحوم دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار ضمن ایراد سخنانی دربارهٔ شخصیت مرحوم آیت‌الله خوشوقت، درگذشت این عالِم ربانی، معلم اخلاق و سالک الی‌الله را به خانواده و آقازادگان ایشان و اهل معنا و معرفت و سلوک تسلیت گفتند.
ایشان اظهار کردند: تسلیت عرض می‌کنیم به آقازاده‌ها و خانواده و همه‌ شماها و به همه‌ اهل معنا و اهل معرفت و اهل سلوک درگذشت جناب آقای خوشوقت را. در واقع اگر کسی متأثر می‌شود، گریه می‌کند، ناراحت می‌شود، باید برای خودش باشد. ایشان که خب یک عمر طولانی با برکتی را گذراندند، و همه‌اش هم در راه خدا، همه‌اش برای خدا؛ زندگی پاکیزه، نورانی. از اول جوانی، ایشان در همین راه توحید و راه معرفت و راه سلوک بودند. تا آخر این عمر طولانی، ایشان در این راه ظاهراً لحظه‌ای توقف نکردند و پیش رفتند. خب خدای متعال هم ان‌شاءالله عملش با ایشان عمل بندگان صالح خواهد بود، عمل اولیاء خواهد بود ان‌شاءالله. گفت: پس عزا بر خود کنید ای خفتگان!
امیدواریم ان‌شاءالله برکات آقای خوشوقت منقطع نشود از ماها، از شما جوان‌ها، و برکات ایشان استمرار داشته باشد. بعد از رها شدن از قید مادی و مادیت، ارواح بندگان خوب خدا توانایی‌های بیشتری دارند؛ دعا می‌کنند، دستگیری می‌کنند، هدایت می‌کنند. رابطه را بتوانیم با این‌ها حفظ کنیم و نگه بداریم به نفع‌مان است، بتوانیم رابطه‌مان را با اینها حفظ کنیم، منتفع بشویم از دعای‌شان، از توجهات‌شان، از برکات‌شان ان‌شاءالله. خدا ان‌شاءالله درجات ایشان را عالی کند، و جای‌شان هم بسیار خالی است در این اتاق.

خیلی متشکر!
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.