صحبت های رضازاده غیر منطقی بود

دبیر کمیته ملی المپیک صحبت‌های رضازاده را غیرمنطقی خواند و گفت گه توقع بیشتری از او داشته است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ دلایل عدم اعزام تیم ملی وزنه‌برداری ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری و همچنین واکنش تند حسین رضازاده نسبت به انتقادها بابت این مساله، اظهار کرد: به نظر من این گونه صحبت کردن وی منطقی نیست، زیرا انتظار ما از رضازاده فراتر از اشخاص عادی است. توقع داشتیم خودش قدم جلو بگذارد و همکاری کند، کما این که ما همیشه با وی چه زمانی که من در فدراسیون وزنه‌برداری بودم و او وزنه‌ می زد و چه در زمان حال که رییس فدراسیون است نهایت همکاری را داشته‌ایم.
 
دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: شاید انتظار من بی‌جا بود، ولی توقع ما این بود که فدراسیون وزنه‌برداری از صمیم قلب نسبت به اعزام تیم به مسابقات کشورهای اسلامی اقدام کند، اگر هم مشکلی بابت مساله دوپینگ وزنه‌برداران داشتند حداقل آن را بیان می‌کردند تا ما به یک وسیله‌ای جلوی آن را بگیریم و نگذاریم مساله‌ای به وجود بیاید، اما به نظر من مساله دوپینگ در این باره اصلا مطرح نبود.
 
وی با بیان این که به فدراسیون وزنه‌برداری بابت نگرانی از دوپینگ ورزشکاران حق می‌دهم، اظهار کرد: وزنه‌برداری دارای چندین تیم در سطح ایران است و فدراسیون نمی‌تواند به دنبال هر ورزشکار برود تا ببینند که یک ورزشکار خودش اقدام به دوپینگ می‌کند یا این که مربی آنها اقدام به این کار می‌کند و من نگرانی آنها بابت این مساله را درک می‌کنم، اما بدون این که این موضوع را به ما اطلاع دهند به یکباره اعلام کردند که ما در مسابقات شرکت نمی‌کنیم، البته ما هم باید این مساله را پیگیری می‌کردیم. با توجه به گرفتاری بسیاری که داشتیم این کار را انجام ندادیم. می‌توانستیم با همکاری یکدیگر این مساله را حل کنیم.
 
افشارزاده همچنین دربارهٔ احتمال بازگشت قهرمانان وزنه‌برداری ایران که در حال حاضر به سبب اختلاف با رییس فدراسیون و کوروش باقری در تیم ملی حضور ندارند، خاطرنشان کرد: رضازاده اعلام کرده است پس از مسابقات جهانی حتما با آنها صحبت می‌کند. صالحی امیری هم به صورت جدی این قضیه را دنبال می‌کند و خواستار حل آن شده است. خود رضازاده قهرمان جهان و المپیک بوده و می‌داند که یک ورزشکار چقدر زحمت می کشد تا به سطوح بالا در ورزش برسد. واقعا حیف است که قهرمانان به این بزرگی در تیم ملی حضور نداشته باشند. به فدراسیون پیشنهاد می‌کنم با مدیریت و سعه صدر این قضیه را هر چه زودتر حل کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.