صحت خبر مرگ ” مسعود رجوی ” را تنها مسئولان امنیتی کشورمان اعلام خواهند کرد

فروردین ۱۴۰۳

“محمد جواد هاشمی‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در واکنش به خبرهای انتشار یافته در رسانه‌‌ها دربارهٔ مرگ سرکرده فراری گروهک تروریستی منافقین آن را خبری کذب دانست و گفت: مسعود رجوی زنده است؛ گروهک تروریستی منافقین هر از چند گاهی با طرح این شایعات به تشویش اذهان عمومی دامن می‌زند تا بتواند از این طریق به مقاصد شوم خود دست یابد.

جامعه جهانی خواستار انحلال بدنه اصلی گروهک تروریستی منافقین است

وی با بیان اینکه این گروهک تروریستی پیش از این نیز این شایعات را مطرح کرده بود، ادامه داد: تشکیلات تروریستی منافقین در حال حاضر در وضعیت بحرانی بسیار پیچیده‌ای از لحاظ داخلی و خارجی به سرمی‌برد؛ از لحاظ خارجی شاهد تحمیل فشار کشورهای منطقه و خارجی به آنها برای منحل کردن بدنه اصلی آن هستیم.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه این گروهک تروریستی برای خارج شدن از وضعیت بحرانی‌اش به انتقال برخی از اعضای خود به کشورهای خارجی اقدام کرده است، افزود: از داخل نیز این تشکیلات تروریستی متحمل فشارهای زیادی است به گونه‌ای که اعضای آن برای فرار از کمپ لیبرتی به هر تلاشی دست می‌زنند.

جدایی سرکردگان منافقین بیانگر اوج وخامت اوضاع این گروهک تروریستی است

وی با اشاره به جدایی برخی سرکردگان این گروهک تروریستی، تصریح کرد: برخی از این سرکردگان سابقه‌ای ۴۰ ساله در همکاری با گروهک تروریستی منافقین داشته و جدایی آنها از این تشکیلات تروریستی بیانگر اوج وخامت اوضاع آن است.

دبیر کل بنیاد هابیلیان در ادامه افزود: به طور قطع اگر اتفاق خاصی برای سرکرده منافقین رخ دهد مسئولین امنیتی کشورمان همانند موارد دیگر آن را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین با این تصور غلط و اشتباهات محاسباتی براین باور بود که حضورشان در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا و اروپا مانع بقای آنها خواهد شد تلاش فراوانی طی شش، هفت سال قبل برای خروج از این لیست سیاه انجام داد.

وی ادامه داد: این تشکیلات تروریستی براین باور بود که با این اقدام شوم و ضدبشری، زمینه لازم برای ایجاد فضای امن در راستای فعالیت‌های تخریبی‌اش در منطقه به وجود خواهد آمد، این در حالی است که اصل وجود منافقین و پذیرفتن آن در هیچ کجای جهان متصور نیست.

غرب برای منافقین هیچ جایگاهی قائل نیست/منافقین آلت دست آنها می باشند

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: غربی‌ها هیچ جایگاهی برای بقای آن‌ها قائل نبوده و تنها تلاش می‌کنند تا از این گروهک تروریستی صرفا برای اهداف و مقاصد شوم خود استفاده کنند.

وی با بیان این که تنها وجود دیکتاتور سابق عراق می‌توانست سببات بقای این گروهک تروریستی را فراهم کند، اظهار داشت: پس از خروج تشکیلات تروریستی منافقین از لیست گروه‌های تروریستی آمریکا و اروپا این توهم برای آن‌ها به صورت عینی مسجل شد که خروج از لیست سیاه برای‌ آنها هیچ جایگاه خاصی ایجاد نمی‌کند بلکه آن‌ها را برای زندگی نظامند در دنیا وادار خواهد کرد.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین تلاش‌های بسیاری برای انتقال اعضای این گروهک تروریستی به پادگان اشرف از طریق لابی‌ها صهیونیستی است.

حمله موشکی به لیبرتی توسط سرکردگان منافقین طراحی می‌شود

دبیر کل بنیاد هابیلیان حمله موشکی به کمپ لیبرتی را اقدامی فرافکنانه از سوی سرکردگان این گروهک تروریستی دانست و اظهار داشت: سرکردگان این تشکیلات تروریستی به محض ورود به کمپ لیبرتی در تلاش برای بازگشت به مکان اول خود یعنی پادگان اشرف بودند، به گونه‌ای که با اشاعه تهدید و ایجاد ناامنی به هر اقدامی برای بازگشت به مقر اصلی خود اقدام می‌کند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: سرکردگان گروهک تروریستی منافقین با تهدید بر اینکه می‌تواند به اعمالی دست زند که دنیا را وادار به بازگشت آن‌ها به پادگان اشرف کند به حمله موشکی در کمپ لیبرتی اقدام کردند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان در پایان خاطرنشان کرد: حمله موشکی به لیبرتی نشان‌دهنده بخشی از تلاش گروهک تروریستی منافقین به همراه نفوذ بالای لابی‌ صهیونیستی برای بازگشت آن‌ها به پادگان اشرف است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نعیمه:

    خود این کثافت میدونه چند تا تاحالا بچه داره.ننگ بر رجوی باد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.