صدای «آدل» جاسوس انگلیسی را جذابتر کرد

موسیقی ما: ترانه‌ای که آدل برای فیلم تازهٔ جیمز باند با عنوان «سقوط آسمان» خوانده این هفته منتشر می‌شود.

 به نوشته‌ٔ سایت «شوبیز ۴۱۱» ترانهٔ آدل، که هنوز حتی بخش کوتاهی هم از آن پخش نشده، ترانه‌ای شبیه به ترانه‌های کلاسیک فیلم‌های جیمز باند است.



ترانه این طور شروع می‌شود:

«این پایان است

نفس‌ات را در سینه حبس کن و تا ده بشمار
چرخیدن زمین را حس کن و بعد
گوش کن که چگونه قلبم دوباره منفجر می‌شود»

و بعد این طور ادامه پیدا می‌کند:

«بگذار آسمان سقوط کند

 بگذار تکّه تکّه شود

 ما باز سر پا خواهیم ایستاد

و با آن مقابله خواهیم کرد

در کنار یکدیگر.»

ترانهٔ آدل قرار است هفتهٔ اول ماه اکتبر منتشر شود و آلبوم ساندترک فیلم ۲۳ جیمز باند هم در اوایل ماه نوامبر به بازار می‌آید.

تقدیر از پنجاه سال ترانه جیمز‌باند

در پی ساخته‌شدن نسخه تازه‌ای از داستان‌های جیمزباند، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا، اعطا‌کنندهٔ جایزهٔ اسکار، در پنجاهمین سالگرد آغاز ساخت سری فیلم‌های جیمز باند، از موسیقی این فیلم‌های پلیسی-جاسوسی تقدیر می‌کند.

 در تاریخ پنجم اکتبر، پنجاه سال پس از اکران نخستین قسمت جیمز باند با نام «دکتر نو»،‌ مراسمی در سالن ساموئل گلدوین منطقه بورلی هیلز کالیفرنیا در آمریکا برگزار می‌شود.

این مراسم با میزبانی تاریخ‌نگار موسیقی و نویسنده مشهور «جون بورلینگیم» برگزار خواهد شد و در آن تعدادی از هنرمندانی که طی نیم‌قرن برای سری فیلم‌های جیمز باند موسیقی فیلم و ترانه ساخته‌اند از جمله بیل کانتی، کارلوس بایر ساگر و ران بیک نیز حضور خواهند داشت.

تاکنون ۲۲ فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند ساخته شده و خوانندگان مختلفی از جمله نانسی سیناترا‌، پل مک‌کارتنی‌، آلیشا کیز، شرلی بسی و شرل کرو برای این فیلم‌ها ترانه خوانده‌اند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.