صدای امین پور، آل‌احمد و شهید مطهری از رادیو جوان پخش می‌شود

یدالله گودرزی مدیر گروه جوان و فرهنگ رادیو جوان درباره ویژه برنامه‌های روز قلم به خبرنگار مهر گفت: برنامه “اینجا شب نیست” با سردبیری افشین حسین خانی و گویندگی طوممتازنیوزدادیان و رامبد شکرآبی به طور زنده از بام تهران روی آنتن می‌رود و در این برنامه با تعدادی از نویسندگان برتر کشور صحبت خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه “کافه رادیو” به سردبیری شهاب نادری و گویندگی مهران دوستی و یک برنامه پنج آیتمه با نام “نون والقلم” نیز به سردبیری محمدعلی علایی و گویندگی محی الدین تقی پور از دیگر برنامه‌های گروه فرهنگ و جوان به مناسبت روز قلم هستند.

مدیر گروه جوان و فرهنگ یادآور شد: کافه رادیو مطابق معمول از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به طور زنده پخش خواهد شد. “اینجا شب نیست” هم از ساعت ۱۲ تا ۲ نیمه شب خواهد بود. این برنامه بسیار ویژه است و مهمانان سرشناسی چون مازیار عصری و حمید حامی در آن حضور خواهند داشت. “نون والقلم”  نیز در قالب پنج آیتم از ساعت ۸:۲۵ تا ۸:۳۰ و ۱۱:۳۰ تا ۱۱:۳۵ و ۱۵:۴۰ تا ۱۵:۴۵ و ۱۸:۲۵ تا ۱۸:۳۰ و ۱۸:۵۰ تا ۱۸:۵۵ به صورت پنج آیتم پنج دقیقه‌ای پخش خواهند شد.

او ادامه داد: در این پنج آیتم پنج نویسنده برتر کشور معرفی خواهند شد. این پنج نویسنده عبارتند از جلال آل احمد، سیمین دانشور، استاد مرتضی مطهری، نیما یوشیج، قیصر امین پور که توسط کارشناسان برنامه در ارتباط با آنان و آثارشان صحبت خواهد شد.

گودرزی خبر داد: در “نون و القلم” علاوه بر مواردی که ذکر شد صدای استاد مرتضی مطهری، قیصر امین پور و جلال آل احمد نیز پخش خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.