صدای شجریان برای اولین بار روی شبکه همراه اول قرار گرفت

۲۳اردیبهشت،

 

برای اولین بار آوای انتظار ترانه‌های اجرا شده توسط همایون شجریان روی شبکه همراه اول قرار گرفت.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط‌عمومی شرکت راهکارهای همراه کارینا، آواهای انتظار این خواننده محبوب که از چهار آلبوم به‌یادماندنی «با ستاره‌ها»، «خورشید آرزو»، «نقش خیال» و «نسیم وصل» انتخاب شده‌اند و تعدادشان به ۱۱۹ عنوان می‌رسد، هم‌اکنون برای همه مشترکان همراه اول قابل استفاده می باشند.
 
مشترکان برای فعال‌سازی هر کدام از این آواهای انتظار می‌توانند کد آنها را از طریق خط همراه اول به شماره ۸۹۸۹ پیامک کنند. هزینه فعال‌سازی هر آوای انتظار ماهیانه ۵۰۰ تومان منظور می‌شود.
 
براساس این گزارش، در روزهای اولیه انتشار یافتن، ده ترانه «مرغ‌ سحر» با کد ۳۲۴۸۸، «باستاره‌ها» با کد ۳۲۲۱۳، «باستاره‌ها(بی‌کلام)» با کد ۳۲۲۱۶، «هوای گریه» با کد ۳۲۵۲۷، «وطن» با کد ۳۲۲۴۶، «ساز و آواز» با کد ۳۲۵۰۵، «عشق از کجا» با کد ۳۲۵۱۹، «نسیم وصل» با کد ۳۲۵۴۰، «سکوت» با کد ۳۲۵۴۲ و «غم‌گسار (بی‌کلام)» با کد ۳۲۲۲۳ در صدر جدول محبوبیت قرار داشتند.
 
اطلاعات بیشتر در این باره، فهرست همه آواهای انتظار و امکان شنیدن رایگان آنها از طریق نشانی اینترنتی http://www.pardis.mobi برای همه مشترکان در دسترس است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.