صدرنشینان به دنبال انتقام، دربی پایتخت نشینان

۰۷م آذر ،

هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور فردا چهارشنبه هشتم آذر ماه امسال با برگزاری شش دیدار به طور همزمان در استان‌های مختلف کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال حساس ترین دیدار میان تیم های متین ورامین و شهرداری ارومیه در مجموعه ورزشی شهید گل عباسی ورامین برگزار می شود. ارومی‌ها و ورامینی ها در هفته هشتم لیگ توانستند به ترتیب حریفان خود یعنی شهرداری تبریز و پیکان را شکست دهند. بازیکنان هر ۲ تیم با انگیزه و قدرت مضاعف به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به طور قطع شاگردان مصطفی کارخانه و همچنین بازیکنان تیم ارومیه نمی خواهند شیرینی برد دیدار قبل را فراموش کنند.

*دربی پایتخت در خانه والیبال
در تک دیدار خانه والیبال، این هفته تیم های پیکان و نوین کشاورز به مصاف یکدیگر می روند،‌تیم والیبال پیکان که در ۲ هفته اخیر به دلیل کسر ۲ امتیاز از امتیازاتش از سوی سازمان لیگ از نظر شرایط روحی و روانی در وضعیت نامطلوبی به سر می برد، باید برای جبران این اتفاق سه امتیاز کامل بازی فردا را کسب کند.

*مصاف یزد و تبریز فقط برای انتقام
تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال در ورزشگاه شهید اقدمی تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر می‌رود.

شاگردان پرویز کاظمی که هفته قبل در دربی آذربایجان شکست خورده بودند مقابل یزدی های صدرنشین باید صف آرایی کنند.

یزدی ها با روحیه جنگنده و انگیزه بالای خود تاکنون توانسته اند نتایج قابل قبولی را در کارنامه شان به ثبت رسانند آنها در طول هشت دیدار برگزار شده لیگ امسال فقط ۲ باخت را در کارنامه به ثبت رسانده اند.

*رونمایی کاله جدید مقابل گنبد
تیم والیبال کاله آمل که سه باخت متوالی را در هفته های اخیر به ثبت رسانده است. پس از عدم قبولی استعفای بهروز عطایی سرمربی این تیم، تمیرناتش را با روحیه مضاعف آغاز کردند.

آملی ها می خواهند چهره جدید خود را فردا مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد رونمایی کنند و همانند پنج هفته اول رقابتهای لیگ برتر همچنان مقابل حریفان یکه تازی کنند.

*میزان خراسان در کرج
تیم والیبال میزان خراسان که در لیگ برتر امسال تاکنون موفق به کسب نتایج شگفت آوری مقابل حریفان صاحب نام و مدعی خود شده است فردا در کرج در برابر تیم سایپا صف آرایی خواهند کرد، خراسانی‌ها با وجود نداشتن بازیکن صاحب نام و ستاره این هفته مقابل نارنجی پوشان به دنبال ثبت شگفتگی دیگری می باشند.

*بندر عباس های شگفتی ساز در کاشان
تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس که در هفته هشتم با شکست سه بر صفر کاله آمل عنوان شگفتی ساز را به خود اختصاص داده بود این هفته در کاشان مقابل تیم باریج اسانس بازی خواهد کرد.

کاشانی ها که به دلیل مصدومیت امیرغفور مهره کلیدی تیم تاکنون علی رغم توانایی های خود نتایج خوبی را کسب نکرده اند این هفته در بازی خانگی مقابل بندرعباس به دنبال جبران شکست می باشند. کاشانی ها هم اکنون با کسب پنج امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.