صدرنشینی یک دختر شجاع در گیشه‌های فروش

به گزارش خبرآنلاین، «شجاع» سیزدهمین انیمیشن بلند شرکت پیکسار و اولین فیلم این شرکت است که یک زن قهرمان اصلی آن است.
 

انتظار می‌رود این فیلم تا پایان روز یکشنبه حدود ۶۰ میلیون دلار بفروشد و پرفروش‌ترین فیلم هفته شود.
 

داستان «شجاع» در اسکاتلند قرن دهم روی می‌دهد و درباره دختری مصمم به نام مریدا (با صدای کلی مکدانلد) است که مهارت زیادی در تیراندازی با تیر و کمان دارد. او سنتی کهن را زیر پا می‌گذارد و آشوب به پا می‌کند. مریدا که نفرین شده باید تا پیش از رسیدن موعد مقرر طلسم را باطل کند. بیلی کانلی و اما تامپسن دیگر صداپیشه‌های این فیلم هستند.
 

فیلم فانتری و اکشن «آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام» به کارگردانی تیمور بکمامبتوف فیلمساز روس در اولین روز اکران ۶٫۳ میلیون دلار به دست آورد و در رده دوم قرار گرفت.
 

این فیلم درباره آبراهام لینکلن شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا است که شخصا برای نابودی لشکری از خون‌آشامان که تهدیدی برای کشور هستند، وارد عمل می‌شود.

«آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام» بر مبنای رمان ست گراهام-اسمیت ساخته شده است. در این کتاب لینکلن در دوران جوانی در قالب یک شکارچی بسیار ماهر تصویر شده که خون‌آشامان را با تبر از پا درمی‌آورد.

بنجامین واکر نقش لینکلن را بازی می‌کند. مری الیزابت وینستید، دامینیک کوپر، روفوس سوئل، آنتونی مکی و آلن تیودیک دیگر بازیگران این فیلم ۷۰ میلیون دلاری هستند.
 

انتظار می‌رود «آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام» در هفته اول اکران حدود ۲۰ میلیون دلار بفروشد.

انیمیشن «ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا» تولید استودیو دریم ورکس انیمیشن در سومین جمعه اکران نیز موفق ظاهر شد و با ۶٫۱ میلیون دلار دومین فیلم پرفروش شد. مجموع فروش این فیلم در ایالات متحده و کانادا به ۱۴۳٫۴ میلیون دلار رسیده است.
 

ورایتی / ۲۳ ژوئن / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.