صدور بیش از ۵ میلیون کارت برای هواداران قالیباف در سراسر کشور

۳۱اردیبهشت،

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف گفت: تاکنون بیش از ۵ میلیون کارت هواداری برای هواداران قالیباف در سراسر کشور صادر شده و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده این تعداد به ۱۵ میلیون افزایش یابد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رضا شیران‌خراسانی رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف  در مشهد به تشریح برنامه‌ها و تبلیغات ستاد حامیان مردمی قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و با اشاره به آغاز زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: ستاد حامیان مردمی قالیباف با تشکیلات منظم و متشکل از بدنه اجتماعی مردم هم‌پای سایر هواداران او کار تبلیغاتی خود را آغاز می‌کند.

تشکیل ستاد مردمی حامیان قالیباف در ۴۰۰ شهر کشور

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف خاطرنشان کرد: با لطف خداوند ستاد حامیان مردمی قالیباف در ۳۱ مرکز استان و ۴۰۰ شهر و ۴۵ هزار روستای کشور تشکیل شده و بدنه اجتماعی مردم با شور و حرارت خاصی در جای جای ایران اسلامی آماده حمایت از قالیباف می باشند.

شیران‌خراسانی تصریح کرد: همان‌طور که از نام ستاد حامیان مردمی قالیباف پیدا است، تمام هزینه‌های مربوط به تشکیلات این ستاد توسط خود مردم تأمین شده و تمام مکان‌های در نظر گرفته شده برای این ستاد نیز به صورت داوطلبانه از میان مردم فهیم ایران در اختیار ستاد حامیان مردمی قالیباف قرار گرفته است.

وی یادآور شد: هزینه کار تشکیلاتی مردمی قالیباف روشن و شفاف بوده و این ستاد در صورت صلاحدید حاضر است، تمام مدارک این ادعا را در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف با اشاره به محبوبیت گسترده قالیباف در بین مردم اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵ میلیون کارت هواداری برای هواداران قالیباف در سراسر کشور صادر شده و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده این تعداد به ۱۵ میلیون افزایش یابد.

شیران‌خراسانی در پایان تأکید کرد: امسال تبلیغات قالیباف با کمترین هزینه انجام شده و ستاد حامیان مردمی قالیباف در تبلیغات خود به کمک‌های مردمی اکتفا می‌کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پریسا قویدل:

    سلام برای گرفتن این کارت چیکار باید کرد؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.