صعود استقلالی ها به رده چهارم جدول

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

تیم فوتبال استقلال موفق به کسب پیروزی مقابل تیم فجرسپاسی شد.

پورتال  ایران

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در دیداری که از ساعت ۱۶:۲۰ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم فوتبال استقلال با تک گل هاشم بیگ زاده که در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید فجرسپاسی را شکست داد.
نیمه اول بازی بسیار سرد و کسل کننده بود. استقلال که با توجه به برتری فولاد و پرسپولیس در بازیهای دیروز به برد در این بازی نیاز داشت تا از جمع مدعیان عقب نیفتد، نتوانست در نیمه اول فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذرد.
در نیمه دوم با تعویضهای امیر قلعه نوعی روند حرکتی استقلال تغییر کرد و این تیم توانست بهتر از نیمه اول کار کند.
آبی پوشان در نیمه دوم با استفاده از ارسالهای خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان و همچین شوت از راه دور توانستند موقعیت هایی روی دروازه فجر ایجاد کنند که با عملکرد خوب دروازه بان فجر ناکام ماندند تا اینکه در دقیقه ۸۰ روی ارسال خسرو حیدری و ضربه سر هاشم بیگ زاده قفل دروازه فجر باز شد.
در دقایق پایانی بازی هم صحنه مشکوکی در محوطه جریمه استقلال رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی برای فجر نداشت.
استقلال با این برد ۳۲ امتیازی شد و جای فولاد را در رده چهارم گرفت و فجر با ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم ماند. از استقلال محمد قاضی و از فجر حمید جوکار کارت زرد گرفتند.
سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، مجید غلام نژاد،آندرانیک تیموریان، ایمان باصفا،( از دقیقه ۴۶ پژمان نوری)، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد مهدی نظری( از دقیقه ۷۴ آررش برهانی و محمد قاضی( از دقیقه ۴۶ مهرداد اولادی) برای استقلال به میدان رفتند.
در فجر هم محمدصالح خلیل آزاد، حمید جوکار، رامتین سلیمان‌زاده، سیامک کوهنورد( از دقیقه ۶۵ مسعود ریگی)، صمد زارع، علیرضا جلیلی، هادی ایمانی، محمد نزهتی، سمیر بکریچ( از دقیقهد ۸۷ مهرداد کریمیان)، میثم خداشناس( از دقیقه ۸۴ آرمان رمضانی) و محمد حیدری بازی کردند.

منبع : ایپنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.