صعود تیم کوهنوردی شهرداری منطقه یک به قله دماوند

سرپرست تیم کوهنوردی شهرداری منطقه یک گفت: تیم کوهنوردی منطقه یک در راستای برنامه های مستمر و مداوم کوهنوردی توانست قله ۵ هزار و ۶۷۱ متری دماوند را در هفتمین صعود فتح کند.

  علیرضابیاتانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: صعود به قله دماوند، با برنامه ریزیها و هماهنگی های اداره تربیت بدنی منطقه یک و حضور کارمندان ورزشکار که از آماده ترین نفرات تیم بوده و توانایی خود را در تمرینات بهبود بخشیده بودند انجام شد.

وی بیان کرد:‌ تیم کوهنوردی منطقه یک از دی ماه ۱۳۹۰ تشکیل شده و علاوه بر تمرینات هفتگی مداوم، تاکنون ۶ صعود به قله های مختلف از جمله صعودهای زمستانی قله های توچال، دارآباد، الوند همدان و همچنین صعود به شیرکوه را تجربه کرده بود.

بیاتانی تصریح کرد: پیشروی به قله ساعت ۲و ۳۰ دقیقه بامداد شروع و ساعت ۹ صبح قله ۵ هزار و ۶۷۱ متری دماوند، بلندترین قله ایران توسط تیم کوهنوردی شهرداری منطقه یک فتح شد.

وی گفت: هدف از صعود به قله دماوند توسعه ورزش کوهنوردی آشنایی بیشتر کارمندان با ورزش و کسب افتخار برای ایران است.

بیاتانی افزود: در مسیر حرکت،‌تیم هایی از کشورهای سوئد، ترکیه، آلمان و اسلوانی و شهرهای مختلف ایران حضور داشتند ولی به علت برودت هوا و شرایط جوی نامناسب اکثراً موفق به صعود به قله نشدند./


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.