صعود دورتموند، میلان و آرسنال به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان / بارسا، سلتیک را ۶ تایی کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بارسلونا جشنواره گل به راه انداخت و با ۶ گل سلتیک را در هم کوبید.

به گزارش ممتاز؛مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با صعود تیم های میلان،دورتموند و آرسنال به مرحله یک هشتم نهایی همراه بود.

در گروه Eچلسی به مصاف استوا بخارست رومانی رفت که شاگردان مورینیو موفق شدند این تیم را با نتیجه یک برصفر از پیش رو بردارند.آنها که از هفته های قبل صعودشان به مرحله بعد قطعی شده بود با این پیروزی صدرنشینی خودشان را در این گروه قطعی کردند.

در دیگر بازی این گروه شالکه هم به مصاف بازل سوئیس رفت که آلمانی ها موفق شدند با دوگل حریف خود را در هم بکوبند.با این پیروزی شالکه هم پس از چلسی به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در گروه F مارسی میزبان بوروسیا دورتموند بود.در این دیدار مارسی که امیدی به صعود نداشت مقابل دورتموند تن به شکست دو بر یک داد تا آلمان ها به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شوند.

در دیگر بازی این گروه هم ناپولی میزبان آرسنال بود که این دیدار به نتیجه دو بر یک به سود ناپولی به پایان رسید.با نتیجه ای که در این بازی به دست آمد هر سه تیم مدعی به امتیاز ۱۲ رسیدند اما با توجه به برد دورتموند ناپولی با توجه به بازی رو در رو در رده سوم قرارگرفت و به لیگ اروپا رسید.

در گروه G آتلتیکو مادرید ۲ بر صفر پورتو را شکست داد و استراوین هم با نتیجه  ۴ بر یک زنیت را در هم کوبید.از این گروه اتلتیکو و زنیت راهی مرحله بعد شدند.

اما در گروه H بارسلونا جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۶ بر یک از سد سلتیک گذشت.میلان هم که به تساوی صفر صفر با آژاکس رسید توانست با همین تساوی به عنوان تیم دوم یکی از تیم های مرحله یک هشتم نهایی لقب بگیرد.

با انجام بازی های چهارشنبه شب تیم های رئال مادرید،منچستر یونایتد، بایر لورکوزن، گالاتاسرای،پاری سن ژرمن، المپیاکوس، بایرن مونیخ، منچستر سیتی، چلسی، شالکه، آرسنال، دورتموند، آتلتیکو مادرید، زنیت، بارسلونا و میلان جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوردند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.