صعود دو قایقران ایران به فینال کاپ جهانی آب‌های آرام

در روز نخست مسابقات صورت گرفت

در روز اول مسابقات کاپ جهانی آب های آرام هدیه کاظمی در کایاک یکنفره و عادل مجللی در کانوی یکنفره موفق شدند به فینال صعود کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در اولین مسابقه هدیه کاظمی در گروه اول مرحله مقدماتی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان به مصاف قایقرانان روسیه، قزاقستان، ویتنام، ازبکستان و قرقیزستان رفت که در نهایت با زمان ۲:۰۱٫۳۷۱ دقیقه در رده سوم ایستاد و به فینال صعود کرد تا امروز به مصاف حریفان خود خواهد رفت. در این مسابقه قایقرانان روسیه با زمان ۱:۵۸٫۹۷۱ دقیقه اول و قزاقستان با زمان ۲:۰۱٫۳۶۴ دقیقه دوم شدند.

در گروه ۲ مرحله مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر عادل مجللی در مصاف با پاروزنان کشورهای روسیه، آلمان، قزاقستان، مولداوی، کره جنوبی و ویتنام، با زمان ۴:۱۷٫۷۴۴ دقیقه در رده پنجم ایستاد و راهی نیمه نهایی شد. در این مسابقه قایقرانان ۴:۰۹٫۰۰۰ دقیقه، آلمان با زمان ۴:۱۰٫۰۴۲ دقیقه و قزاقستان با زمان ۴:۱۲٫۰۱۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مرحله نیمه نهایی این ماده مجللی با پاروزنان کشورهای مولداوی، قزاقستان، کره جنوبی، شیلی، ویتنام و قرقیزستان مسابقه دادند. در پایان این مسابقه عادل مجللی با زمان ۴:۲۶٫۱۳۶ دقیقه در رده اول ایستاد و راهی فینال شد، قایقران مولداوی با زمان ۴:۲۷٫۲۶۴ دقیقه دوم و ورزشکار قزاقستان نیز با زمان ۴:۲۷٫۵۷۵ دقیقه سوم شدند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.