صعود مکزیک به نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال

  مکزیک بازی را عالی آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ پیش افتاد. خورخه انریکس روی ضربه ایستگاهی تماشایی جیووانی دوس‌سانتوس، با ضره سر توپ را به گوشه دورتر دروازه کوبید.

دو تیم در ادامه نیمه اول موقعیت‌های بسیاری داشتند. بازی در ابتدای نیمه دوم اندکی افت کرد و سپس مکزیک دست به حمله زد و در دقیقه ۶۳ گل دوم را هم زد. توپ با دفع ناقص سنگالی‌ها به اوریبه پرالتا رسید و ضربه او را عثمان مانه، دروازه‌بان سنگال برگرداند اما خاویر آکویینو با ضربه‌ای محکم آن را به گل تبدیل کرد.

سپس بازگشت سنگال آغاز شد. موسا کوناته در دقیقه ۶۹ پنجمین گل خود در تورنمنت را زد و سانتر عالی پاپه سواره را با ضربه سر وارد دروازه خوسه کورونا کرد.

مکزیک تلاش کرد فاصله را افزایش دهد اما سنگال در دقیقه ۷۶ گل دوم را هم زد. این بار ابراهیما بالده تازه‌وارد گل‌زنی کرد. او کرنر تماشایی سواره را با سر به گل دوم تبدیل کرد.

سواره چند دقیقه بعد با ضربه‌ای خشن به سر اکتور اررا، بازیکن تازه‌وارد مکزیک لگد زد اما بخت با او یار بود که اخراج نشد و تنها کارت زرد گرفت!

بازی به وقت اضافه کشیده شد و مکزیک دست به حملات گسترده زد. دوس‌سانتوس ابتدا روی اشتباه پاپا گوئیه توپ را از او گرفت، به پیش تاخت و در دقیقه ۹۷ با ضربه‌ای خونسرد گل‌زنی کرد.

سنگال تلاش کرد بازی را دوباره به تساوی بکشاند اما باز هم مدافعان این تیم اشتباه کردند و این تیم گل خورد. این بار ابدولایه با تلاش کرد با ضربه سر توپ را به دروازه‌بان خودی بسپارد اما ضربه او آرام و اشتباه بود و هرچند مانه توانست توپ را خارج از محوطه جریمه دفع کند تا نگذارد رائول خیمنس گل بزند، اما اررا از راه رسید و دروازه خالی حریف را گشود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.