صعود ۸ تیم ایرانی در مسابقات ربوکاپ

جام جم آنلاین: هشت تیم ایرانی در رقابتهای جهانی ربوکاپ ۲۰۱۲ که در مکزیک برگزار می شوند تاکنون توانسته اند با گذشتن از سد حریفان در پنج لیگ به مرحله نهایی راه یابند از میان راه یافتگان به این مرحله تیم MRL دانشگاه آزاد بیشترین پیروزی را از آن خود کرده است.

در ادامه رقابت های تیم های جهان در مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۲ مکزیک هشت تیم ایرانی توانستند در پنج لیگ به مرحله نهایی راه یابند.

لیگ ربات های فوتبالیست سایز متوسط

در این لیگ، تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین در برابر تیم Tech  unitedهلند قهرمان چند دوره مسابقات این لیگ قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تیم MRL همچنین در ادامه بازی ها موفق شد تیم KAMBADA پرتغال را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهد و به دور بعدی بازی ها صعود کند. این تیم در بازی بعدی خود به مصاف تیمی از چین می رود. 

لیگ ربات انسان نما

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست تیم  AUT MAN دانشگاه امیرکبیر را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و به ۱۶ تیم برتر این مسابقات راه یابد. بازی بعدی این تیم مقابل تیمی از دانشگاه ژاپن خواهد بود.

لیگ ربات امدادگر مجازی

MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ایتالیا، ترکیه و تیم «کاوه» از دانشگاه شهید رجایی از جمله تیم هایی هستند که به مرحله نهایی این لیگ از مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۲ راه یافتند.

لیگ ربات امدادگر واقعی

در این لیگ، تیم های ایرانی از دانشگاه های آزاد اسلامی قزوین، دماوند، یزد و فیروزکوه با موفقیت مرحله اول را پشت سر گذاشتند. 

لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک

گروه بندی این لیگ به ترتیب ذیل است:
 
گروه ۱: آمریکا، ترکیه، کانادا، برزیل، تیم  Immortals دانشگاه علم و صنعت
گروه۲: ژاپن، آلمان، مکزیک، برزیل، MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
گروه ۳: تایلند، چین، ترکیه، برزیل، دانشگاه شاهد از ایران
گروه ۴: ژاپن، آلمان، مکزیک، دانشگاه امیرکبیر (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.