صفار هرندی میهمان برنامه شب آفتابی

۰۲خردادماه،

محمد حسین صفار هرندی امشب میهمان برنامه زنده و گفتگومحور شب آفتابی شبکه تهران می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، محمد حسین صفار هرندی امشب ساعت ۲۲:۲۰ میهمان برنامه زنده و گفت وگو محور   ” شب آفتابی ” می گردد و در خصوص نگاهی به عرصه های اجتماعی – سیاسی و سیاست های فرهنگی دولت آینده به بحث و بررسی می پردازد.  
بنا بر این گزارش ، برنامه زنده ترکیبی ” شب آفتابی ” ویژه انتخابات از گروه اجتماعی شبکه تهران است که این برنامه سه شب در هفته ( شنبه – دوشنبه – چهارشنبه ) ساعت۲۰ : ۲۲ با محوریت انتخابات بر روی آنتن شبکه تهران می رود.  
بنا بر این گزارش ، برنامه گفت و گو محور ” شب آفتابی  “ویژه انتخابات در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه تهیه و تولید می گردد و حسن میربهاء تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.
 بنا بر این گزارش ، این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی ، امید و اطلاع رسانی در ایام انتخابات روی آنتن می رود و قرار است فرهیختگان حوزه های مختلف  میهمان برنامه گفت و گو محور  شب آفتابی می باشند .
برنامه ” شب آفتابی  ” با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری دربارهٔ شعار سال ۹۲ حماسه سیاسی – حماسه اقتصادی به بیان دستاوردهای نظام ، افزایش غرور ملی مردم و همدلی و همزبانی با مسئولان در ایام انتخابات نمایش داده خواهد شد.   /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.