صف کیلومتری خودروها در امریکا برای بنزین

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

صف کیلومتری خودروها در امریکا برای بنزین

عصر خودرو : با وجود بازگردانده شدن برق بعضی از مناطق توفان زده در آمریکا، به نظر می رسد میلیون‌ها راننده آمریکایی همچنان تا چند روز آینده با کمبود بنزین روبرو خواهند بود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا پایگاه اینترنتی هافینگتون پست در گزارش تفسیریی نوشت: بدنبال وقوع توفان سندی در هفته گذشته که سبب قطع برق و تعطیلی بنادر شد، رانندگان در منطقه نیویورک برای یافتن بنزین مشکل دارند. بسیاری از آنها برای یافتن بنزین به چندین پمپ بنزین مراجعه می نمایند و در صورت موجود بودن بنزین، حداقل دو ساعت باید انتظار بکشند. این کمبود رانندگان تاکسی را نیز دچار مشکل نموده، زیرا ناچارند حدود سه ساعت از شیفت کاری خود را برای یافتن بنزین و ماندن در صف صرف نمایند.
از سوی دیگر کمبود بنزین تلاش‌های امدادرسانی را به تاخیر انداخته، کارکنان را از دریافت حقوقشان محروم نموده و سبب خشم و نارضایتی بسیاری از شهروندان آمریکایی شده است.
کمبود بنزین به سبب قطع برق بوده زیرا برق برای پالایش بنزین و تحویل آن به رانندگان ضروری است. با آغاز روند تعمیرات و برقراری مجدد برق و گشایش بخشی از بندر نیویورک، انتظار می رود بحران تا چند روز آینده فروکش کند اما کمبود بنزین همچنان اسباب مشکلات بسیاری شده است.
این کمبود، سبب تاخیر در امدادرسانی محلی و رساندن بسته‌های غذا و پوشاک به آسیب دیدگان توفان شده است. بسیاری از قربانیان توفان در استاتن آیلند و راکاویز، به سبب کمبود بنزین و مختل شدن تلاشها برای رساندن تدارکات، بدون غذا مانده اند.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۵:۲۲

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.