صنعت بیمه نرخی ندارد که نرخ شکنی شود

۲۰م آذر ،

بینا- مدیر عامل شرکت بیمه ما گفت: در زمان نظام تعرفه ای، عدم رعایت نرخ ها سبب آزاد سازی تعرفه ها شد؛ اکنون نیز با اینکه نرخی وجود ندارد، از آزاد سازی تعرفه ها گله می شود.
به گزارش بینا، سید محمد علیپور مدیر عامل شرکت بیمه ما در مورد اجرای آزاد سازی تعرفه ها و مشکلات پی در پی آن برای صنعت بیمه، به موج اظهار داشت: هر نظامی که حاکم است، نیاز به مراقبت و دقت در اجرا دارد.
وی ضمن بیان آنکه، هم اکنون نرخی وجود ندارد که بگوئیم نرخ شکنی می شود، گفت: ما باید نظام آزاد سازی تعرفه ها را به درستی اجرا کنیم تا محاسن و معایب آن به خوبی پیدا شود.
مدیر عامل شرکت بیمه ما به اواخر دوران نظام تعرفه ای اشاره کرد و افزود: اواخر نظام تعرفه ای عنوان میشد که نرخ ها در بازار رعایت نمی شود و همین مسئله نیز سبب آزاد سازی تعرفه ها شد.
وی با بیان این نکته که، آزاد سازی تعرفه ها یک قدم به جلو محسوب می شود به شرط آنکه به درستی اجرایی شود ، عنوان کرد: شرکت های بیمه به دلیل اینکه به مردم تعهد دارند، باید همانند بانکها در همه دنیا تحت نظارت دقیق باشند.
وی تصریح کرد: در زمانیکه نظارت تعرفه ای برداشته می شود باید نظارت مالی جایگزین آن شود و نظارت مالی نیز نیازمند ابزارهایی است.
علیپور گفت: حتی اگر نظام تعرفه ای را درست و دقیق عمل می کردیم، می توانست خیلی محاسن داشته باشد؛ در واقع باید اکنون در اجرای هر کدام درست عمل کنیم.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.