صنعت کشور صاحب تشکلی رسمی شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

هر گونه تشکل غیر دولتی با عنوان خانه صنعت، معدن ایران از سوی شواری مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران غیر قانونی اعلام شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تنها تشکل غیر دولتی صنایع و معادن ایران می‌باشد و هر تشکل دیگری با این نام غیر قانونی است.

وی افزود: خانه صنعت، معدن و تجارت ایران  تنها یک موسسه غیر انتفاعی است که اعضای هئیت مدیره آن هیچ گونه سمتی را در خانه‌های صنعت، معدن استان‌های کشور ندارند.

وی با اشاره به اینکه شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران از ۲۷  خانه صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تشکیل شده اظهار داشت: اقای محرابی بازرس موسسه صنعت، معدن و تجارت ایران به صورت رسمی عدم وجاهت قانونی این موسسه را اعلام کرده و خواستار انحلال آن شده است.

وی با اشاره به رسالت شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بهبود فضای کسب و کار یکی از اهداف کلی تشکیل شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.