«ضدگلوله» سینماها را تکان می‌دهد؟

تهیه‌کننده «ضد گلوله» یک هفته مانده به اکران آن گفت: فکر می‌کنم «ضد گلوله» با ۶۰ سینمایی که در ابتدای کار در اختیار دارد، بتواند دوباره پای مخاطبان زیادی را به سینماها باز کند.

06-110.jpg

رضا رخشان ـ تهیه‌کننده فیلم کمدی اجتماعی «ضدگلوله» ـ در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت اکران این فیلم در اکران عید فطر اظهار کرد: اکنون در حال آماده‌سازی ۶۰ کپی برای اکران عید فطر هستیم تا بتوانیم فیلم را در حدود ۳۵ سینما در تهران و ۲۵ سینما در شهرستان‌ها به نمایش عمومی بگذاریم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از استقبال مخاطبان برای اکران«ضد گلوله» بیان کرد: پیش‌بینی‌مان این است که «ضد گلوله» فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. از ابتدا هم که وارد این پروژه شدیم معتقد بودیم، فیلم پتانسیل جذب تعداد زیادی از مخاطبان را دارد. امیدوارم «ضد گلوله» بتواند شرایط فعلی سینما را تکان بدهد و دوباره پای مخاطبان را به سالن‌ها باز کند.

رخشان درباره میزان تغییرات فیلم نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فجر هم تاکید کرد: تغییرات‌مان نسبت به نسخه‌ای که در جشنواره فجر به نمایش گذاشته شد، بسیار اندک است.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «ضد گلوله» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، علاوه بر جلب نظر مخاطبان در جشنواره سی‌ام فجر سال گذشته، توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از هیات داوران جشنواره دریافت کند.

مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، مهدی فقیه، سعید آقاخانی و … از جمله بازیگران «ضد گلوله» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «اواسط دهه ۶۰ و اوج دوران جنگ مردی حدود ۵۰ ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس‌آنجلسی و فیلم های ویدئویی است. او در اثر یک اتفاق درمی‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند و … ».

فیلم سینمایی «ضد گلوله» قرار است از چهارشنبه هفته آینده (۲۵ مردادماه) در گروه سینمایی «عصر جدید» روی پرده برود. پخش‌این فیلم را موسسه «فیلمیران» برعهده دارد و تبلیغاتش از روزهای ابتدایی هفته آینده آغاز می‌شود.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.