ضربه پشیمان‌کننده سوریه به متعرضان به خاک این کشور

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

کارشناس مسائل سیاسی ـ نظامی گفت: سوریه یا نیروهای حزب‌الله لبنان که با اسرائیل درگیر هستند، می‌توانند ضربات پشیمان‌کننده‌‌ای را به مهاجمان سوریه بخصوص رژیم صهیونیستی وارد کنند.

سید باقر حسینی؛ کارشناس مسائل نظامی و نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی  امنیتی باشگاه خبرنگاران در خصوص احتمال دخالت نظامی غرب در سوریه گفت: حمله به سوریه برای حمله‌کنندگان گران تمام خواهد دشد چرا که سوریه متحدان زیادی در منطقه دارد.

وی با بیان اینکه سوریه به دلیل اینکه خط مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود لذا طبیعی است که مورد حمایت ایران باشد، افزود: اگر غرب تصمیمی برای حمله به سوریه داشت، سرنگونی جنگنده ترکیه بهترین بهانه برای حمله بود بنابراین آنها در معادلات خود به این نتیجه رسیده‌اند که حمله به سوریه تبعات سنگینی را برایشان به همراه خواهد داشت چرا که سوریه متحدان زیادی در منطقه دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی ابراز امیدواری کرد که ترکیه عاقلانه عمل کند و در خط مهاجمان به سوریه در صورت حمله نظامی قرار نگیرد.

وی در عین حال مصر را به دلیل داشتن مواضع انقلابی از حامیان سوریه دانست و افزود: سوریه یا نیروهای حزب‌الله لبنان که با اسرائیل درگیر هستند، می‌توانند ضربات پشیمان‌کننده‌ای را به حمله کنندگان سوریه به‌خصوص رژیم صهیونیستی وارد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما از هرگونه اقدام علیه اسرائیل حمایت می‌کنیم، خاطر‌نشان کرد‌: ما از سوریه حمایت کرده و خواهیم کرد و و در این راستا مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی نمونه‌ای از حمایت ما از کشور‌ها در برابر رژیم صهیونیستی است‌.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.