ضرب و شتم یکی از برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک

یکی از برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: ضرب و شتم یکی از برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره تئاتر بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با حواشی و اتفاقاتی همراه بود.

در ابتدای این مراسم طبق معمول روزهای دیگر جشنواره با تدابیر حراستی همراه بود که مشکلات و سختی‌های زیادی را برای هنرمندان و شرکت‌کنندگان ایجاد کرد؛ اگرچه این اقدامات حراستی برای شرایطی مطلوب برای برگزاری جشنواره بود اما به دلیل برخورد نامناسب این افراد با شرکت‌کنندگان و هنرمندان خاطره بدی را از این افراد به جای گذاشت. این مشکلات در سال گذشته نیز وجود داشت.

در مراسم اختتامیه که ۱۷ بخش داشت، تعدد سخنرانی‌ها نیز جالب توجه بود.

اما اتفاق جالب‌تر ضرب وشتم یکی از برگزیدگان بود. «مهدی حبیبی» کارگردان تئاتر خیابانی که با نمایش «ماشین اسباب‌بازی» جوایز اول طراحی صحنه، دوم کارگردانی و سه تقدیر بازیگری خردسال را در بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از آن خود کرد، پس از آنکه به روی صحنه آمد گفت: این نمایش که این جوایز را از آن خود کرد، اثری بود که از نظر کارشناس تئاتر حوزه هنری استان همدان قابلیت اجرای خیابانی را نداشت.

در پی صحبت‌های حبیبی و پس از خروج این کارگردان از سالن اختتامیه، وی مورد حمله و ضرب و شتم نزدیکان کارشناس حوزه هنری قرار گرفت.

همچنین مهدی فرشیدی سپهر که اکثر جوایز جشنواره را دریافت کرد، با حضور در روی صحنه گفت: ۵ نمایشی که من در آن‌ها حضور داشتم توسط منوچهر اکبرلو متوقف شد. ارزش معنوی این جوایز را به اکبرلو تقدیم و بخش مالی آن را نیز به طلب‌کارانم تقدیم می‌کنم!

فرهنگی هنری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.