ضرورت انجام سفرهای استانی از سوی دولت یازدهم/ شکل و نحوه اجرای سفر قابل تغییر است

فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: دولت یازدهم می‌تواند با تغییر شکل و نحوه برنامه‌ریزی در انجام سفرهای استانی اقدام به انجام چنین مسئله‌ای کند اما آنچه که مهم است نفس حضور دولتمردان و بررسی پروژه‌های عمرانی در داخل استان‌ها به شکلی مستقیم است.

“زهره طبیب‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد به عنوان نقطه مثبت دولت پیشین و تداوم آن از سوی دولت یازدهم اظهار داشت: داشتن ارتباط با مردم سبب با خبر شدن مسئولان از مشکلات مردم به طور عینی می‌شود و این یکی از بارزترین حسنات دولت سابق بود.
 
وی با بیان اینکه درک و حل مشکلات مردم با حضور مستقیم دولتمردان در شهرهای مختلف میسر است، گفت: تاثیرات اطلاع‌رسانی مشکلات مردم در سراسر کشور از سوی کارشناسان به مسئولان رده‌بالای دولتی بسیار کمتر از ملاحظه مستقیم این گرفتاری‌ها است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ویژگی مثبت دولت نهم و دهم در انجام سفرهای استانی یادآور شد: سنت سفرهای استانی در دولت قبلی سنت حسنه‌ای بود، چرا که دولتمردان از نزدیک با نیازهای محرومین آشنا و سعی در بهبود اوضاع در کمترین زمان ممکن را داشتند و این پدیده برای ارتباط‌گیری و درک عینی با مشکلات مردم بهتر است که از سوی دولت یازدهم هم انجام شود. 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه انجام سفرهای استانی یک مسئله سلیقه‌ای است، تصریح کرد: دولت یازدهم می‌تواند با تغییر شکل و نحوه برنامه‌ریزی در انجام سفرهای استانی اقدام به انجام چنین مسئله‌ای کند اما آنچه که مهم است نفس حضور دولتمردان و  بررسی پروژه‌های عمرانی در داخل استان‌ها به طور مستقیم است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: انجام سفرهای استانی از سوی دولت یازدهم به شدت ضرورت دارد اما کیفیت اجرا و نحوه سفر دولت‌ها می‌تواند از سوی آنها متفاوت باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.