ضرورت توجه بیشتر به نکات ایمنی در بانک‌ها

۱۹م دیماه ،

بینا- معاون اجتماعی دادستان عمومی و انقلاب مشهد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید توجه بیشتری به نکات ایمنی در بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری شود.
به گزارش بینا، علی شریعتی‌مقدم افزود: اهمیت، ارتقاء و توجه بیشتر به موضوع پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه جرایم مرتبط با بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری مانند سرقت‌های مسلحانه از آنها عواقب جبران ناپذیری دارد از نکات ضروری است زیرا سازمان‌های بسیاری را درگیر می‌کند.
شریعتی‌مقدم خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با همکاری شورای هماهنگی بانک‌های استان و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های امنیتی و انتظامی داشته و آنها را ابلاغ کرده است.
وی در ارتباط با این دستوراهمل‌ها گفت: استفاده بانک‌ها از دوربین‌های مداربسته و دقت در محل نصب آن، بازبینی ضبط موارد انجام شده بطور مستمر، بهره‌گیری از آژیر خطر و آموزش‌های لازم به همه اشخاص شعبه، مراقبت نامحسوس از مراجعه‌کنندگان و اشخاص داخل بانک به تمام بانک‌ها و مؤسسات مالی ابلاغ شده است.
معاون اجتماعی دادستان عمومی و انقلاب مشهد تاکید کرد: با رعایت این دستورالعمل‌های امنیتی زمینه بروز جرائم مرتبط با بانک‌ها در جامعه به حداقل ممکن می‌رسد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.