ضرورت رسیدگی سریعتر به مشکلات مناطق زلزله‌زده ارسباران با آغاز فصل سرما

اردیبهشت ۱۴۰۳

فلاحی باباجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نماینده مردم اهر و هریس گفت: در حالی فصل سرما در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی فرا می‌رسد که مشکل اصلی مردم این مناطق یعنی مسکن همچنان حل نشده است.

عباس فلاح نماینده اهر و هریس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت زلزله‌زدگان ارسباران در آستانه آغاز فصل سرما گفت: در حالی فصل سرما در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی فرا می‌رسد که مشکل اصلی مردم این مناطق یعنی مسکن همچنان حل نشده است.  

وی با اشاره به اینکه  مسئولان ذیربط بعد از این اتفاق بارها و بارها اعلام کردند که در حال رسیدگی به منظور حل مشکلات می باشند، تصریح کرد: با گذشت مدت زمان طولانی و در حالی که قرار بود این مشکلات سال قبل با فرا رسیدن موج سرما مرتفع شود همچنان شاهد هستیم که هموطنان‌مان در این مناطق از مسکن‌های وعده داده شده بی‌بهره‌اند. 

فلاح افزود: از دیگر مواردی که باید مسئولان به آن توجه کنند، رسیدگی به وضعیت راه‌های مواصلاتی منطقه است که تردد در این محدوده را با مشکل مواجه کرده است. 

عضو کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین اجرایی و همچنین مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با توجه به آغاز فصل سرما برای رهایی مردم این منطقه از مشکلات اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام دهند.  

گفتنی است؛ زلزله به بزرگی ۶٫۸ ریشتر ساعت ۱۶:۱۰ روز شنبه (۲۱ مردادماه) سال ۹۱ مناطق اهر، هریس، ورزقان و روستاهای تابعه را لرزاند که در پی آن ۳۰۶ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.  

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.