ضرورت عذرخواهی عناصر داخلی فتنه تا پایان ماه مبارک رمضان

اردیبهشت ۱۴۰۳

عسگر اولادی در ضیافت افطاری حزب موتلفه مطرح کرد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فتنه ۸۸ ساخته آمریکا و اسرائیل بود و بعضی از عناصر داخلی در این فتنه مفتون شدند لذا ضرورت دارد که اینها در پایان ماه رمضان از امت و امام عذرخواهی کنند.

به گزارش حوزه احزاب ممتاز نیوز، حبیب الله عسگر اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی در ضیافت افطاری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت عذرخواهی عناصر داخلی فتنه آمریکایی و اسرائیلی ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ ساخته آمریکا و اسرائیل بود و بعضی عناصر داخلی در این فتنه مفتون شدند لذا ضرورت دارد که اینها در پایان ماه رمضان از امت و امام عذرخواهی کنند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جدا ماندن احزاب داخلی فتنه از امت و امامت و عذرخواهی نکردن آنها سبب می گردد تا در بیداری مردم منطقه که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته شده است اختلاف و خلل ایجاد شود.

عسگر اولادی با اشاره به تحولات اخیر مصر بیان داشت: مردم مصر اگرچه در سرنگونی یک دیکتاتور وابسته به شایستگی عمل کردند اما عدم توجه آنها به تجربه اسلام خواهی در ایران و وام دار شدن به آمریکا زمینه ساز اتفاقات اخیر در این کشور شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شنیدن خبرهایی از شهادت مردم در سرزمین های مختلف اسلامی امیداوری به ظهور امام زمان (عج) را بیشتر می کند.

عسگر اولادی افزود: از امسال به بعد در روز قدس علاوه بر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای فلسطین باید یاد و خاطره شهدای نهضت اسلام خواهی در جهان را هم گرامی بداریم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی براینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد خاطر نشان کرد: اگر دشمنان ما را تحریم اقتصادی کنند ما فرزندان رمضانیم و اگر ما را تحریم نظامی کنند ما فرزندان عاشوراییم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.