ضرورت مقابله با قاچاقچیان دارو

۲۴م اسفند ،

طباطبایی‌نائینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با بیان این که سازمان تعزیرات حکومتی وظیفه برخورد با قاچاقچیان دارو را دارد، گفت: وزارت بهداشت با همکاری دادگستری، می‌بایست شعب تعزیرات حکومتی را در سراسر کشور برای برخورد با این پدیده بسیج کنند چرا که رسیدگی و صدور حکم در این امر هیچ مانعی ندارد.

“سید حمیدرضا طباطبایی نائینی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سوءاستفاده برخی دلالان و قاچاقچیان در ارتباط با داروهای کمیاب، اظهار داشت: شرایط اقتصادی و تحریم‌های اقتصادی عامل مهمی برای سوءاستفاده برخی دلالان و قاچاقچیان است جهت بهره‌برداری غیرقانونی و کسب درآمد شده است.
وی در توضیح سیاست‌ها و قوانین کنترل‌کننده موجود در مقابله با این مسئله تصریح کرد: در برخورد با عرضه خارج از شبکه هر نوع کالای دولتی قانونی وجود دارد که با قاچاقچیان و دلالان دارو برخورد کند.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان این که سازمان تعزیرات حکومتی وظیفه برخورد با قاچاقچیان دارو را دارد، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت با همکاری دادگستری، می‌بایست شعب تعزیرات حکومتی را در سراسر کشور برای برخورد با این پدیده بسیج کنند چرا که رسیدگی و صدور حکم در این امر هیچ مانعی ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.