ضرورت و اهمیت معاشقه در روابط جنسی

ضرورت و اهمیت معاشقه در روابط جنسی :

زنها قبل از آنکه خواهان ارضای جنسی باشند ، طالب آن هستند که به صورت عاطفی و روانی ارضا شوند .

ضرورت و اهمیت معاشقه در روابط جنسی  :

زنها قبل از آنکه خواهان ارضای جنسی باشند ، طالب آن هستند که به صورت عاطفی و روانی ارضا شوند . ارگاسم زن تنها به ارگاسم جنسی  خاتمه پیدا نمیکند . بلکه زهنها چند ارگاسم پی در پی دارند . میتوان گفت که عمل دخول و تحریک نقطه جی  ، یکی از چندین ارگاسم زنها میباشد . قبل از برقراری روابط جنسی و عمل دخول ابتدا باید به معاشقه بپردازید یعنی سریع سراغ اصل مطلب نرید و ابتدا به نازو نوازش و زدن کلمات محبت آمیز و تحریک کننده بپردازید . با انجاممعاشقه میتوانید زن را به ارضای جنسی نزدیک کنید و با این روش یک رابطه جنسی پر لذت و با کیفیت را تجربه کنید .

روابط جنسی و زناشویی در زندگی افراد مسئله ای بسیار مهم است که همیشه باید به آن توجه کرد ، آیا از آن دسته افراد هستید که در زندگی زناشویی به روابط جنسی خود اهمیت نمیدهید ؟ پس اگر در زندگی خود به مشکلات روحی و روانی برخورد کردید و از نظر عاطفی مشکل پیدا کردید گله ای نکنید ،  پای خودتان است . در آن زندگی که توافق در روابط جنسی وجود نداشته باشد و طرز برقارای روابط جنسی سالم را نیاموخته باشند باید منتظر یک سری اختلاف کوچک که به جنگ منتهی میشود را داشته باشیم . روابط جنسی مسئله ای نیست که سر سری از آن بگذریم و در زندگی یک نقش محوری را ایفا میکند . زوج هایی که توافق در روابط جنسی دارند زندگیه شیرین تری را تجربه میکنند . و اگر این زوجین سر مسائلی مخالف یکدیگر باشند بدون آنکه آن مسائل بر زندگیشان تاثیر بدی بگذارد و موجب اختلاف شوند به راحتی در کنار هم زندگی میکنند.

03.023

اهمیت پیش نوازش (معاشقه)

سعی کنید درروابط جنسی قبل از داخل کردن آلت ، ابتدا به معاشقه بپردازید زیرا در این صورت هردو تحریک شده و برای دخول آماده هستند . این عمل باعث رضایت شما و همسرتان خواهد شد .

معاشقه باعث افزایش عشق و علاقه و محبت بین زوجین خواهد شد . معاشقه زمان خاصی ندارد وشما در هر زمان مثلا هنگام تماشای فیلم یا بعد از استحمام و… میتوانید انجام دهید . همین نوازشها و بوسیدن های کوچک باعث برانگیخته شدن حس همسرتان نسبت به شماست . میتوان گفت معاشقه مهمترین جزء براری برقراری روابط جنسی است (قابل توجه کسانی که در روابط جنسی فقط دخول آلت را در نظر میگیرند) .

چگونگی انجام معاشقه :

وقتی صحبت از نواحی حساس تحریک پذیر زن در میان می آید برخی مردان فقط یاد سینه ، کلیتوریس و لب می افتند ، اما این موارد بخشی از مناطق حساس بدن زن میباشد و اگر در روابط جنسی خواهان لذت بیشتر و رضایت کافی هستید به نقاط دیگر هم توجه نشان دهید . زنها در کمر ، لاله گوش، باسن ، پشت ران ، داخل ران ، زیر بغل و بازو بسیار  حساس هستند و شما با مانور دادن در این قسمتها میتوانید زن را تحریک کنید . انجام ماساژ هم میتواند شما را رد این امر یاری کند و باعث ایجاد حس خوبی در شرک جنسیتان خواهد شد .

0gogvs5qnw75gxbo73at

هنگام ماساژ کل بدن را ماساژ دهید سر و موهای سر و اعضای صورت مثل گونه و چشم را به آرامی و پی در پی ماساژ دهید . قسمت هایی مثل گردن و سینه و پستان ها شکم و زیر شکم نواحی بسیار تحریک پذیر بدن هستند . ساق و کف پا و باسن کمر نیز برای ماساژ انتخاب مناسبی است .

حداقل زمان معاشقه نیم ساعت میباشد ، اما بعضی از مردها فکر میکنند ۵ الی ۶ دقیقه معاشقه کافی است . دقت کنید هرچه مدت زمان معاشقه بیشتر باشد ، زن بیشتر تحریک خواهد شد  و در نتیجه باعث لذت بیشتری در روابط جنسی میشود .

در زمان معاشقه پیشنهادم برای مردان این است که سریع لخت نشوید ، و درآوردن لباس را به خانمتان واگذار کنید و اجازه دهید زن به آرامی این کار را برای شما انجام دهد . و این عمل را شما هم میتوانید انجام دهید اما یادتان باشد به تدریج عمل کندن لباس صورت گیرد .

به این نکته توجه کنید که مردها با تصویر و زنها با صدا تحریک میشوند ، از این رو صحبت عاشقانه کردن در روابط جنسی برای زن بسیار تاثیر گذار است . منظور از صحبت ، گفتن بدهکاری و پول آب و برق نیست بلکه زدن حرفهای عاشقانه است ، مثل می توانید به او اطمینان دهید همیشه در کنارش خواهید بود و حتما جمله دوستت دارم را تکرار کنید . همان قدر که جمله “بهت افتخار میکنم” برای مردان لذت بخش است جمله “دوستت دارم ” هم به همان اندازه برای زن شیرین است .

kiss-love

نقطه جی در زنها یک نقطه حساس با شدت تحریک پذیری بسیار زیاد محسوب میشود . که شما با تحریک این قسمت میتوانید شاهد ارضای شریک جنسیتان باشید .

روابط جنسی تان را فقط به یک سری از حرکات محدود نکنید و سعی کنید در انجام روابط جنسی خود تنوع داشته باشید و نوع آوری ایجاد کنید . میتوانید برای عدم یک نواخت شدن به شوخی و بازی های جنسی  عمل کنید این دیگر بستگی به ابتکار خودتان دارد .

سیستم بدن مرد به گونه ای ست که بعد از ارگاسم بیحال میشود در واقع دچار رخوت  و سستی شده و ترجیح میدهد در این زمان بخوابد . زنان بعد از اینکه به ارگاسم رسیدند انتظار دارند مورد توجه همسر باشند ، لازم نیست کار خاصی انجام دهید فقط در نظر داشته باشید که خوابیدن شما بعد از روابط جنسی این فکر را در زن تقویت میکند که او را برای ارضای نیاز خود میخواهید نه چیز دیگر، شما با در آغوش گرفتن وی میتوانید این فکر را از او دور کرده و به استراحت بپردازید .

بضی از مردان از سرد بودن همسرشان در روابط جنسی ، بسیار شاکی هستند . این گونه مردها حق شکایت ندارند چون عامل اصلی سرد بودن همسرشان ، خودشان هستند. دقت کنید زن یک وسیله برای ارضای جنسی شما نخواهد بود ، زن کالا نیست ، بلکه عواطف و احساسات دارد و بی توجهی به او و احساساتش بر روابط جنسی نیز تاثیر خواهد گذاشت .

توجه داشته باشید زن را از هر جهت : چه عاطفی و احساسی و چه جنسی  باید راضی نگه دارید .

نوشته ضرورت و اهمیت معاشقه در روابط جنسی اولین بار در فلکس پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.