ضعف مدیریت در پرسپولیس بیداد می‌کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

مربی سابق پرسپولیس با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران مطرح نمود:

مربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در عرض ۱۰ سال، ۱۲ مدیرعامل عوض نموده است که این نشان دهنده ضعف در مدیریت است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مستقر در محل نمایشگاه، با انتقاد از وضعیت فوتبال کشور گفت: مسئله تیم استقلال، پرسپولیس و یا تیم ملی نمی باش بلکه موضوع این است که ما آینده نگر نمی باشیم و فقط قصد انتقال بازیکن را داریم.
 
مربی سابق پرسپولیس با اشاره iبه این نکته که پرسپولیس در عرض ۱۰سال، ۱۲ مدیرعامل عوض نموده است، گفت: این نشان‌دهنده ضعف مدیریت است.
 
وی در ادامه با انتقاد از نحوه استفاده از بازیکنان در پرسپولیس، گفت: این تیم شش مهاجم دارد که مربی تنها از یک نفر از آنها استفاده می‌کند و بقیه نیمکت‌نشین می باشند و حتی هیئت مدیریت از iبهترین دفاع خود نیز استفاده نمی‌کند، از طرفی خط هافبک پرسپولیس هم واقعا ضعیف عمل می‌کند.
 
ابراهیمی با بیان این مطلب که وقتی پیشکسوتی هم انتقاد می نماید می گویند پیر است، تصریح نمود: iبه صرف اینکه کلمه خارجی روی یک مربی است، سبب نمی‌شود که او iبهترین مربی باشد و همانطور که می‌بینیم ضعف مدیریت در پرسپولیس بیداد می‌کند.
 
وی در ادامه گفت: اگر علی کریمی در رختکن حرفی زده است، منظورش این نبوده که می‌خواهد سرمربی باشد چرا که علی کریمی نگران تیم پرسپولیس است و iبه نظر من نباید او را توبیخ نمود.

انتهای پیام/
مربی سابق پرسپولیس در پایان با اشاره iبه این نکته که بودجه دولتی در اختیار تیم پرسپولیس است، خاطرنشان نمود: راه حل تقویت تیم پرسپولیس این است که از بخش دولتی iبه بخش خصوصی منتقل شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.